عرضه «برنج» و «عسل» با کیفیت در میادین میوه و تره بار

کدخبر: ۳۸۸۷۰۲
اقتصادنیوز :‌طبق بررسی‌های صورت گرفته و آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه‌های مرجع، دو محصول «برنج» و «عسل» عرضه شده در میادین میوه و تره بار تهران از کیفیت مطلوب برخوردار هستند.
عرضه «برنج» و «عسل» با کیفیت در میادین میوه و تره بار

به گزارش اقتصادنیوز ،در راستای اجرای طرح ساماندهی و ارتقای کیفیت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار، از برندهای مختلف انواع برنج ایرانی و عسل داخلی که در این مراکز عرضه می‌شوند، نمونه برداری و برای انجام آزمایشات تخصصی به آزمایشگاه‌های معتبر ارسال شد. 

بر اساس این گزارش، نتایج آزمایشات بیانگر آن است که تمامی برنج‌های عرضه شده با مشخصات مندرج بر روی بسته‌ها منطبق بوده و خلوص تمامی برندهای برنج کاملاً مطابق با استاندارد ملی ایران است. همچنین، نتایج آزمایشات انجام شده بر روی نمونه‌های عسل نیز حاکی از انطباق کامل این محصول با استاندارد ملی ایران است. 

گفتنی است، تعیین برندهای معتبر و الزام بهره‌برداران به عرضه محصولات این برندها و نیز نظارت مستمر در این خصوص، باعث جلوگیری از هر گونه تقلب و تخلف در عرضه برنج و عسل در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران و افزایش اعتماد و اطمینان شهروندان به این مراکز و محصولات عرضه شده در آنها شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید