موشکی که اصابت نکرد اما عربستان را به لرزه انداخت!

کدخبر: ۳۸۸۸۵۶
کاربران شبکه های اجتماعی عربستان سعودی ، خبر شنیده شدن صدای انفجار در ریاض پایتخت عربستان و رهگیری یک موشک توسط پدافند هوایی عربستان که گفته می شود از یمن شلیک شده راپوشش دادند .
موشکی که اصابت نکرد اما عربستان را به لرزه انداخت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، کاربران شبکه های اجتماعی عربستان سعودی ، خبر شنیده شدن صدای انفجار در ریاض پایتخت عربستان و رهگیری یک موشک توسط پدافند هوایی عربستان که گفته می شود از یمن شلیک شده راپوشش دادند .

 این خبرها به سرعت در چندین کشور عربی افزون بر عربستان با عنوان " ریاض اکنون " و دیدگاههای مختلفی در کشورهای مختلف به ترند تبدیل شد و مواضع مردم را نسبت به تجاوز سعودی به یمن منعکس کرد.

برخی سعودی ها از پدافند هوایی عربستان تقدیر کرده و برخی نیز این موشک را واکنش طبیعی یمنی ها به تجاوز و کشتار مردم یمن توسط سعودی ها دانستند.

عربستان، علیرغم نوشتن و انتشار این گزارش و تکذیب شلیک این موشک توسط نیروهای یمنی، هیچ بیانیه رسمی نداده اما فعالان پایگاه های اجتماعی همچنان به این حادثه پرداختند.

مواضع فعالان نیز متفاوت بود برخی کشورهای عربی که فقط منحصر به یمن نبود ، عربستان را مسخره کردند که بیانگر موضع مردم کشورهای عربی مخالف با جنگ عربستان و هم پیمانانش به یمن بود.

برخی نیز بر حمایت از حق قانونی مردم یمن در دفاع از کشور خود علیه تجاوز سعودی تاکید کردند.

برخی نیز ریاض را مسخره می کردند که وضعیتش از ایراد اظهاراتی مبنی بر پایان جنگ طی چند هفته به گدایی از سازمان ملل برای توقف موشک های یمنی تبدیل شده که خواب را بر آل سعود حرام کرده است.

 
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید