حمله شدید و بی سابقه رهبر مخالفان در ترکیه به اردوغان

کدخبر: ۳۸۸۹۶۲
رهبر مخالفان در ترکیه اردوغان رئیس جمهور این کشور را «فرعون» خطاب کرد.
حمله شدید و بی سابقه رهبر مخالفان در ترکیه به اردوغان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، روزنامه زمان ترکیه نوشت، «کمال قلیچدار اوغلو» رهبر حزب  مخالف«جمهوریت خلق» در ترکیه با حمله شدید و بی سابقه به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه گفت که «رئیس جمهور ترکیه به دور از ملت به سر می برد و چیزی از دغدغه های مردم کشورش نمی داند».

قلیچدار اوغلو نظام کنونی حاکم بر ترکیه را «فرعونی» توصیف کرد و وعده داد به آن پایان دهد.

قلیچدار اوغلو از سخنان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که گفت«هیچ بازرگانی در ترکیه وجود ندارد که پروژه های خود را تعطیل کرده باشد» ابراز تعجب کرد و این پرسش را مطرح کرد که: «اردوغان چگونه ترکیه را اداره می کند؟»

رهبر مخالفان ترکیه تصریح کرد:« اردوغان این گونه سخنانی را بر زبان می آورد زیرا به مردم از داخل کاخش نگاه می کند. برای وی همه چیز باز است(هیچ جا تعطیل نشده است).وی دستشویی هایی از طلا دارد و همه چیز برایش زیباست».

قلیچدار اوغلو در ادامه گفت: « بر اساس اطلاعات آمده در بیانیه رسمی که عملکرد بازرگانان و دارندگان مشاغل مختلف را رصد می کند در سال 2020 حداقل 99هزار و 588 بازرگان پروژه های خود را تعطیل کردند یعنی 273 بازرگان در روز ورشکست شده اند؛ حالا چگونه اردوغان می گوید که هیچ پروژه ای در ترکیه تعطیل نشده است؟ انسانی مانند وی نمی تواند کشور را اداره کند،انسانی که از دغدغه های مردمش خبر ندارد نمی تواند ترکیه  را اداره کند».

قلیچدار اوغلو این پرسش را مطرح کرد« آیا اردوغان همه اینها را می داند؟» سپس خودش جواب داد«او(اردوغان) اینها را نمی داند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید