کووید ۱۹ در این شهر دوباره طغیان کرد

کدخبر: ۳۸۹۳۱۹
اقتصادنیوز :‌ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از طغیان کووید ۱۹ در شهرستان ابرکوه در این استان خبر داد و گفت: طی یک روز بیش از ۲۰ مبتلای قطعی به کرونا در ابرکوه شناسایی شدند.
کووید ۱۹ در این شهر دوباره طغیان کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، «ابراهیم سلمانی» در این باره تصریح کرد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته، ۲۷ مورد مبتلای قطعی به کرونا در شهرستان ابرکوه شناسایی شدند.

وی اظهار کرد: این مساله نشان می‌دهد که اعتقاد به پایان کرونا کاملا اشتباه است و هرگاه غفلت کنیم، افزایش آمار بستری‌های مبتلا به کرونا را به دنبال داشته و هرگاه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در پیش گیریم، آمارها سیر نزولی پیدا می‌کند.

به گفته‌ی این مسئول، هم اکنون ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد ۴۱ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند.

متذکر می‌شود؛ به دنبال وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان ابرکوه و قرار گرفتن آن در مرحله هشدار شدید، ستاد استانی مبارزه با کرونا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ «با توجه به موارد متعدد مثبت سرپایی و بستری کرونا که در صورت کنترل نشدن و رعایت پروتکل‌ها می تواند منجر به موج جدید و شدید بیماری در این شهرستان طی روزهای آینده شود و بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره)، در شهرستان ابرکوه وضعیت قرمز اعلام می‌شود و بر همین اساس نیز تاکید می‌شود تمامی مقررات و محدودیت های مناطق قرمز، از امروز جمعه دهم بهمن ماه به مدت یک هفته در سطح شهرستان ابرکوه برقرار است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید