امروز کدام مناطق کشور برف و باران می بارد؟

کدخبر: ۳۸۹۴۶۴
امروز در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمال بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.
امروز کدام مناطق کشور برف و باران می بارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمال بارش برف و باران و در سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بعد از ظهر یکشنبه بارش در نوار غربی کاهش می‌یابد و در مناطقی از شرق و شمال شرق بارش باران و برف گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز شدت بارش در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، غرب کرمانشاه و کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال قزوین و زنجان، شمال کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و یکشنبه در جنوب آذربایجان غربی و نیمه شمالی آذربایجان شرقی به صورت برف است.

امروز در غالب مناطق کشور به ویژه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و نیمه شرقی کشور وزش باد رخ می‌دهد.

روز یکشنبه در شمال شرق و شرق و دوشنبه در شرق و جنوب شرق وزش باد پدیده غالب است.

امروز دریای خزر و شمال خلیج فارس و بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه ناحیه مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است. از روز دوشنبه تا آخر هفته در غالب مناطق کشور آسمان صاف است. امروز در خوزستان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده در بعد از ظهر رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید