جبهه تحول خواهان نقطه مقابل شورای وحدت؟

کدخبر: ۳۸۹۶۰۱
نشست خبری جبهه تحول‌خواهان انقلابی با حضور دبیران کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزار شد.
جبهه تحول خواهان نقطه مقابل شورای وحدت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نشست خبری جبهه تحول‌خواهان انقلابی صبح امروز با شرکت مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و مالک شریعتی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و با حضور اصحاب رسانه در محل این خبرگزاری برگزار شد. 

در این نشست،  شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی  گفت: مجموعه انقلاب اسلامی با توجه به اهمیتی که برای مشارکت مردمی قائل است نیاز دید که یک سازماندهی صورت گیرد و جبهه تحول‌خواهان انقلاب در این راستا شکل گرفت.

وی تاکید کرد: در همین راستا قالب‌هایی برای این مجموعه انقلابی در نظر گرفته شد تا چند حزب در کنار هم بتوانند تاثیرگذاری بهتری در سراسر کشور داشته باشند. 

شاکری تصریح کرد: البته سابقه جبهه تحول خواهان انقلابی به سال ۸۴ برمی‌گردد که تصمیم بر این شد تا دوستانی که در برخی مسائل با هم مشترک هستند گرد هم جمع شوند. در این جبهه نوآوری و نواندیشی در روش وجود دارد و در عمل انقلابی آن هم تحول خواهی وجود خواهد داشت. 

دبیرکل جمعیت جانبازان ادامه داد: بنای مجموعه دوستان بر تحول‌خواهی بوده و ما در مناسبت‌های مختلف جلسات فشرده خوبی در قالب سه تشکل جمعیت جانبازان؛ جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان داشتیم.

شاکری گفت: این جبهه قرار نیست مدلی جدای مدل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب داشته باشد و بنا داریم در کنار هم برای مشارکت بیشتر و انتخاب اصلح تلاش کنیم‌.

در ادامه،  عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی،  با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: امروز مشکل اصلی مردم ما بحث معیشت و اقتصاد است که متاسفانه عملکرد دولت در این حوزه مناسب نبوده است.

وی با اشاره به انتقادات برخی نزدیکان دولت نسبت به عملکرد رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: انتقادات بسیاری از دولت وجود دارد و حتی می‌بینیم دوستان دولت هم انتقاداتی دارند، ما باید ببینیم علت چه بوده تا در آینده چنین مشکلی برای دولت بعد ایجاد نشود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید