احمدی‌نژاد: امام از این شرایط اصلا راضی نیست /مردم دیگر حاضر نیستند سوخت موتور حرکت جناح های قدرت باشند

کدخبر: ۳۹۰۰۷۳
محمود احمدی‌نژاد گفت: امام آمد و به ما یاد داد که همه چیز متعلق به ملت است. من می خواهم تاکید کنم، بخصوص امروز که کشور ما در شرایط سختی دارد به سر می برد و من یقین دارم که امام از این شرایط اصلا راضی نیست، اصلا راضی نیست.
احمدی‌نژاد: امام از این شرایط اصلا راضی نیست /مردم دیگر حاضر نیستند سوخت موتور حرکت جناح های قدرت باشند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، وب سایت «دولت بهار» از رسانه‌های حامی محمود احمدی نژاد از حضور رئیس دولت نهم و دهم در مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد. بر اساس گزارش این وب سایت احمدی‌نژاد در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب  سخنرانی هم کرده است که اهم اظهارات او را در ادامه می‌خوانید: 

*دهه فجر را به ملت بزرگ ایران و همه ملت های جهان، صمیمانه تبریک عرض می کنم. بدون تردید انقلاب عظیم ملت ایران در سال 57 یک نقطه عطف در حرکت کمالی جامعه بشری برای رسیدن به قله های آزادی، عدالت و کرامت انسانی بود. این انقلاب همچنان پرشور ادامه دارد. اگر بخواهیم بزرگترین دستاورد حرکت امام را برشماریم باید به بیداری عظیم انسانی در سراسر جهان اشاره کنیم.

*امروز به فضل الهی، سطح معرفت عمومی بشریت یک جهش بسیار بزرگی پیدا کرده است. امروز سطح مطالبات انسانها، یک جهش بی نظیر پیدا کرده است. همه می دانیم که فلسفه تشکیل حکومت ها در طول تاریخ، برقراری امنیت و تامین آزادی آحاد انسانها و باز کردن راه رشد و برداشتن موانع بوده است.اما امروز خودخواهی‌ها، خودبرتربین ها، دخالت‌شیطان و شیطانیان، نوع حکومت‌ها را به بزرگترین مانع، در برابر کمال، آزادی و کرامت انسان‌ها تبدیل کرده است. جنگ ها، تجاوزها، مسابقه تسلیحاتی، کشتارها، تبعیض ها، چپاول ها و فسادها در تمام جهان، به نوعی به حکومت ها بر می گردد.

*امام آمد و یک بیداری عظیم درست کرد. امروز ملت ها به جایی رسیده اند که دیگر نمی‌خواهند زیر بار جریانات سیاسی و جریانات ثروت و قدرت بروند. امام به دنبال تشکیل جبهه جهانی مستضعفین بود. من می خواهم این را عرض کنم که به فضل الهی این جبهه به سرعت در حال انسجام و تشکیل است. در تمام دنیا، جناح‌های قدرت، اعتبار خود را از دست داده اند. مردم دیگر حاضر نیستند سوخت موتور حرکت جناح های قدرت باشند.

*در چندصد سال اخیر، مردم نوعا بازیچه دست سیاستمداران فاسد، برای تثبیت قدرت آنها بودند اما امروز این بیداری عظیم که به برکت حرکت ملت ایران و رهبری های امام در دنیا شکل گرفته است، جامعه بشری در آستانه یک آزادی عظیم تاریخی، از همه قید و بندهای ضد انسانی قرار گرفته است. این دستاورد ملت بزرگ ماست.

محمود احمدی‌نژاد: امام از این شرایط اصلا راضی نیست /مردم بازیچه دست سیاستمداران فاسد شده اند

*دستاورد بزرگ دیگر در همین حوزه معرفتی است. تا قبل از انقلاب ما، نوع انسانها تلقی و تصورشان این بود که اصل ثروت طبیعی، اصل قدرت، اصل اختیار تصمیم گیری و تعیین سرنوشت، متعلق به حکومت ها و عده قلیلی است که در راس کشورها قرار دارند اما امروز نوع ملت ها به این نتیجه رسیده اند که خداوند متعال ثروت طبیعی را برای همه قرار داده است. حق تعیین سرنوشت متعلق به آحاد انسان هاست و تک تک انسانها در بهره برداری از این ثروت و اختیار تصمیم گیری برای سرنوشت، مساوی هستند. هیچ احدی، تحت هیچ عنوانی، هیچ گروهی، تحت هیچ عنوانی، هیچ جریانی، تحت هیچ عنوانی، بر بقیه انسانها برتری ندارد و نباید از حق و امتیاز ویژه ای برخوردار باشد.

*امروز نظامات بین المللی اعتبار شان را از دست داده اند. دموکراسی کنترل شده که یک لباسی بود بر دیکتاتوری های خشن گذشته برای پنهان کردن چهره غارتگری ها، امروز پرده از چهره اش پایین افتاده است و اعتبارش را در بین ملت ها از دست داده است. به فضل الهی در ادامه حرکت ملت ایران، حرکت عمومی ملت ها برای آزادی از قید شیاطین و سلطه طلبان را شاهد خواهیم بود.

*اجازه بدهید این جمله را هم بگویم؛ امام آمد و به ما یاد داد که همه چیز متعلق به ملت است. من می خواهم تاکید کنم، بخصوص امروز که کشور ما در شرایط سختی دارد به سر می برد و من یقین دارم که امام از این شرایط اصلا راضی نیست، اصلا راضی نیست.

*امام آمد، اعلام کرد و این باور را ایجاد کرد که همه چیز متعلق به ملت است. انقلاب هم مال ملت است، کشور مال ملت است، حکومت مال ملت است و همه اینها باید در خدمت ملت، در خدمت پیشرفت و اعتلای ملت، در خدمت آزادی و کرامت ملت، در خدمت اعمال اراده و تعیین سرنوشت آحاد مردم قرار بگیرد.سختی ها زیاد شده و بعضی از شیاطین که از ابتدا با حرکت ملت ایران مخالف بودند، جوری تبلیغ می کنند که اصل انقلاب چیز خوبی نبوده است. من می خواهم بگویم که اصل انقلاب مال مردم است، محصول فداکاری های بی نظیر ملت است. یک ملت همه داشته های تاریخی خودش را به میدان آورد تا در شرایط اجتماعی داخلی و بین المللی، تغییرات اساسی به نفع انسانیت ایجاد کند.

*راه حل، برای تمام مشکلات بازگشت به حقیقت انقلاب است. حقیقت انقلابی که تک تک انسانها در آن محترم هستند، عزیزند، فارغ از نژاد و طبقه اجتماعی شان حتی فارغ از مذهب شان. همه محترم هستند و از حقوق مساوی برخوردار هستند، حق تعیین سرنوشت دارند و باید در عزت و کرامت زندگی کنند.

*اگر فقط بخشی از ثروت طبیعی، عادلانه بین مردم تقسیم شود، همه می توانند در کرامت، رفاه و عزت زندگی کنند، بدون نیاز به دیگران، بدون نیاز به سرخم کردن یا تحمل قراردادهای یکجانبه تحمیلی، با شرافت زندگی کنند. اینها آموزه هایی است که امام به ما یاد داد و امروز بیش از همه دهه های گذشته، نیازمند بازگشت به حقیقت آموزه های امام هستیم. جهان نیازمند آن هاست.

*من بر این باور هستم که بزودی حقیقت راه امام و حقیقت راه ملت بزرگ ایران در همه جهان فراگیر خواهد شد و ان شاءالله مقدمات، برای استقرار عدل جهانی، آزادی جهانی، جهان انسانی و انسان جهانی، با پرچمداری یگانه هستی، بقیة الله، امام عصر(عج) فراهم خواهد شد. ان شاءالله ملت ایران در این مرحله هم پیشگام همه ملت ها خواهد بود به فضل الهی.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید