توضیحات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران درخصوص مراسم ۱۲ بهمن

کدخبر: ۳۹۰۱۴۲
اقتصادنیوز : روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص مراسم ۱۲ بهمن توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی اطلاعیه‌ای اظهار کرد: در پی اظهارات استاندار محترم تهران در ستاد مبارزه با کرونای تهران، ضمن احترام به ایشان توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی ضروریست.

این اطلاعیه می‌افزاید: نحوه بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن با مصوبه صریح و شفاف ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین و ابلاغ شده است، بنابراین نیاز به ارائه طریق جدید توسط استاندار محترم تهران نیست.

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: درباره مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن نیز چنانچه جناب استاندار از توفیق الهی شرکت در این مراسم بی بهره نبوده و سعادت حضور در آستان مقدس بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب‌شان می‌شد، شخصاً ملاحظه می‌فرمودند که به فضل الهی مراسم با رعایت دقیق فاصله اجتماعی و دیگر شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد و همگان به این موضوع اذعان داشتند.

بر اساس این گزارش، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواسته بود، مراسم دهه فجر را با حداقل نفرات برگزار کند و از حضور تعداد زیاد افراد در مراسم روز ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام (ره) انتقاد کرده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید