دستمزد عجیب و غریب گزینه مدنظر پرسپولیس در تیم جدیدش

کدخبر: ۳۹۰۴۴۸
ایمان سلیمی مدافع فصل پیش تراکتور با قراردادی عجیب و پنج ماهه به تیم سرد اسلواکی پیوسته است که مبلغ این قرارداد سه هزار یورو برای هر ماه است.
دستمزد عجیب و غریب گزینه مدنظر پرسپولیس در تیم جدیدش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پارس فوتبال، دو روز پیش بود که ایمان سلیمی ، مدافع فصل پیش تیم تراکتور تبریز با قراردادی به تیم سرد اسلواکی پیوست.

این بازیکن مدت ها بود که مدنظر پرسپولیس بود اما به دلیل مشکلات حقوقی که با باشگاه تراکتور داشت ، نتوانست با سرخپوشان قرارداد ببندد.

طبق گفته برخی از رسانه ها ، سلیمی با تراکتور ، تفاهمنامه ای را امضا کرده بود که به یک تیم اروپایی برود و رضایتنامه اش برای تیم های ایرانی اعتبار نداشته باشد و به همین دلیل هم پیوستن این بازیکن به پرسپولیس منتفی شده بود.

اما حالا گفته می شود که قرارداد این بازیکن با تیم جدیدش پنج ماهه است و ایمان سلیمی قبول کرده است که برای پنج ماه مبلغ پانزده هزار یورو دستمزد دریافت کند یعنی ماهی سه هزار یورو که به نرخ روز یورو چیزی بین هفتاد میلیون تا هشتاد میلیون تومان دستمزد در ماه می شود.

قطعا ایمان سلیمی برای فرار از توافقنامه ای که با تراکتور داشت این قرارداد را امضا کرده و زیر بار همچین قراردادی رفته است چرا که سلیمی در صورت بازی در ایران مبالغ بسیار بالاتری را می توانست از تیم های ایرانی دریافت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید