بازتاب‌های یک مرگ تلخ دیگر؛این بار علی انصاریان

کدخبر: ۳۹۰۵۷۲
اقتصادنیوز :جامعه ایران هنوز از شوک مرگ مهرداد میناوند بیرون نیامده که حالا سراسر فضای مجازی یکبار دیگر پر شده از پیام های تسلیتی که حالا مرگ تلخ علی انصاریان را روایت می‌کنند.
بازتاب‌های یک مرگ تلخ دیگر؛این بار علی انصاریان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از "ورزش سه"، نزدیک به ساعت 17 بعدازظهر پانزدهم بهمن ماه بود که این خبر تایید شد و پزشکان و نزدیکان علی انصاریان مرگ این پیشکسوت فوتبال ایران را تایید کردند. پس جامعه ایران هنوز از شوک  مرگ تلخ و دلخراش و باورنکردنی مهرداد میناوند بیرون نیامده که باید برای علی انصاریان هم پیام تسلیت بنویسد.

از لحظاتی پس از تائید خبر تلخ درگذشت او، اهالی فوتبال، مقامات سیاسی، هنرمندان و همگام با آنها تمام مردم ایران، پیام های تسلیت را در اینستاگرام خود منتشر کرده اند؛ پیام های تلخی که در ادامه می خوانید.

17:18 - امکان تجمع در بیمارستان یا مقابل آن وجود دارد و فضا نسبت به شب درگذشت میناوند متفاوت است.

17:17 - پیکر علی انصاریان دقایقی پیش با یک خودروی بنز از بیمارستان بیرون برده شد.

 
 

علی دایی اولین چهره ای بود که در میان خبرها و شایعاتی که این روزها وجود داشت، با ذکر این جمله که " خدا به مادر علی صبر بدهد"، درگذشت انصاریان را تسلیت گفت.

*جواد کاظمیان، سعید دقیقی، عادل کلاه کج و ابوالقاسم پور در بیمارستان فرهیختگان و در هنگام مرگ علی انصاریان حضور داشتند؛ علی کریمی اولین چهره ای بود که خیلی زود به بیمارستان فرهیختگان رسید تا ناظر اشک و آه، افسوس و حسرتی باشد که فضای جامعه ورزشی ایران و اطراف بیمارستان فرهیختگان را دربرگرفته است.

علی پروین که دوران درخشش علی انصاریان در پرسپولیس مصادف با حضور این مربی بود، درگذشت این ستاره را غمی سنگین برای جامعه و هواداران پرسپولیس عنوان کرده است.

پیج رسمی ای اف سی با انتشار تصویری از علی انصاریان درگذشت او را تسلیت گفت.

جواد رضویان: رسم رفاقت اینه که با رفیق پیرشی نه این که...


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید