پاسخ رهبر انقلاب به تهدیدات اخیر اسرائیلی‌ها علیه ایران

کدخبر: ۳۹۱۴۱۳
رهبر انقلاب با استناد به اظهارات صاحبنظران برجسته سیاسی آمریکا فرمودند: خود آنها می‌گویند نظام اجتماعی آمریکا از درون پوسیده است و برخی سخن از دوران پسا آمریکا به میان آورده‌اند.
پاسخ رهبر انقلاب به تهدیدات اخیر اسرائیلی‌ها علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، افرادی را که در خصوص توانایی‌های آمریکا و برخی قدرتها ارزیابی‌های غیرواقعی دارند، به قضایای اخیر امریکا ارجاع دادند و فرمودند: حوادث فضاحت‌بار اخیر آمریکا، مسایل کوچکی نیستند و نباید درچارچوب افول یک رییس جمهور ناباب ارزیابی شوند بلکه این قضایا افول آبرو، قدرت و انتظام اجتماعی آمریکا است.

ایشان با استناد به اظهارات صاحبنظران برجسته سیاسی آمریکا اظهار داشتند: خود آنها می‌گویند نظام اجتماعی آمریکا از درون پوسیده است و برخی سخن از دوران پسا آمریکا به میان آورده‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر شبیه قضایای آمریکا در هرنقطه دیگر از دنیا بخصوص در کشورهایی که آمریکا با آنها مشکل دارد، رخ داده بود، آن را رها نمی‌کردند اما امپراطوری خبری در دست آنها است و تلاش دارند تا ماجرا را تمام‌شده نشان دهند درحالی‌که قضیه تمام نشده و دنباله‌دار است.

ایشان علت دستپاچگی و سراسیمه بودن رژیم‌های وابسته به آمریکا در منطقه بخصوص رژیم صهیونیستی و یاوه‌گویی‌های اخیر آنها را ترس و اضطراب از واقعیت افول آمریکا در محیط بین المللی و محیط داخلی دانستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید