روسیه: اخراج دیپلمات های اروپا به اجبار بود

کدخبر: ۳۹۱۴۴۴
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: دیپلمات‌های سوئدی، لهستانی و آلمانی که در اقدامات غیرقانونی در مسکو و سن‌پترزبورگ در ۲۳ ژانویه شرکت داشتند، عناصر نامطلوب از سوی فدراسیون روسیه شناخته شدند.
روسیه: اخراج دیپلمات های اروپا به اجبار بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امورخارجه فدراسیون روسیه، اخراج سه دیپلمات اروپایی از روسیه را اقدامی اجباری خواند.

 اسپوتنیک گزارش داد، پیش از این، وزارت امور خارجه روسیه دیپلمات‌های سوئدی، لهستانی و آلمانی که در اقدامات غیرقانونی در مسکو و سن‌پترزبورگ در ۲۳ ژانویه شرکت داشتند را عناصر نامطلوب اعلام کرد.

زاخاروا به کانال تلویزیونی "روسیه-۱" اظهار کرد: روسیه مجبور شد دیپلمات‌های سوئد، لهستان و جمهوری فدرال آلمان را به دلیل مشارکت در اقدامات غیرقانونی به عنوان واکنش به دخالت در امور داخلی روسیه اخراج کند.

وی گفت: متأسفانه، ما مجبور شدیم تدابیری را برای اخراج دیپلمات‌ها از سه کشور اروپایی، کشورهای اتحادیه اروپا که مستقیماً در حوادث غیرقانونی شرکت داشتند، اعمال کنیم.

در اوایل روز جمعه، وزارت امور خارجه روسیه دیپلمات‌های سوئد، لهستان و آلمان را که در اقدامات غیرقانونی در مسکو و سن‌پترزبورگ در ۲۳ ژانویه شرکت داشتند، عناصر نامطلوب اعلام کرد.

نمایندگان سفارتخانه‌های سوئد، لهستان و آلمان روز جمعه در رابطه با تصمیم مربوطه به وزارت امور خارجه روسیه احضار شدند و اعتراضات مربوطه به آنها ارائه شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید