مسئول کارگروه راهبردی مطالبات رهبری از مداحان منصوب شد

کدخبر: ۳۹۱۶۲۷
رئیس شورای هیئات مذهبی کشور گفت: مسئول کارگروه راهبردی مطالبات رهبری از مداحان و هیئت‌های مذهبی منصوب شد.
مسئول کارگروه راهبردی مطالبات رهبری از مداحان منصوب شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، نوشاد نوشادی گفت: با توجه به اهمیت بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به ستایشگران و مداحان اهل بیت (ع) طی حکمی جواد اشعری  رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم به عنوان مسئول کارگروه راهبردی ویژه مطالبات رهبری از مداحان و هیئت های مذهبی منصوب شد.

در حکم اشعری که به امضای نوشادی رسیده، به موضوعاتی همچون آموزش و ارتقای بصیرت افزایی مبتنی بر توانمندی های شبکه معظم هیئت های مذهبی اعم از مداحان، شعرای آیینی، مبلغان هیئتی و مسئولان هیئت های مذهبی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی اشاره شده است. 

در این حکم همچنین بر ارتقای ظرفیت های کارشناسی و کارآمدی شورای هیئت های مذهبی با بهره گیری از توانمندی ها و قابلیت های نخبگان این عرصه در رسیدن به تحقق فرامین مقام معظم رهبری و همچنین ترویج و تعمیق سبک زندگی اسلامی در جامعه و تولید محتوای فاخر برای غنای هرچه بیشتر مجالس مذهبی و به ویژه انتقال معارف انقلاب اسلامی مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی تاکید شده است.

کانون مداحان کشور نیز بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با مدحان را زمینه‌ساز تقویت حرکت «رو به رشد مداحی کشور» دانسته و با دعوت از صاحب‌نظران و کارشناسان اعلام کرد که حداکثر توان خود را برای عملیاتی شدن این خواسته‌ها به کار خواهد بست.

رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در دیدار تصویری با مداحان به آنان سفارش کردند تا وظیفه فرهنگ‌سازی، وظیفه ترویج، وظیفه‌ گستردن مبانی فکری و فرهنگی اسلام را جدّی بگیرند و همچنین تاکید کردند: نگذارید هیئت تبدیل بشود به محیط‌های دیگر؛ هیئت، باید هیئت بماند. 

ایشان همچنین با تاکید بر حفظ ادب اسلامی افزودند: در اظهارات، در صحبت ها، قول به غیر علم نباید باشد، غیبت نباید باشد، تهمت نباید باشد و بدگویی و بدزبانی نباید باشد. اینها را به مردم یاد بدهید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید