آیت‌الله ضیاءآبادی درگذشت / پیام تسلیت رییسی

کدخبر: ۳۹۱۶۸۲
اقتصادنیوز :‌آیت‌الله ضیاءآبادی یکی از مفسران برجسته قرآن کریم و از علمای اخلاق دار فانی را وداع گفت.
آیت‌الله ضیاءآبادی درگذشت / پیام تسلیت رییسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری – از نزدیکان آیت‌الله ضیاءآبادی با تایید این خبر اظهار کرد: آیت‌الله سیدمحمد ضیاءآبادی از مفسران برجسته قرآن کریم و از علمای اخلاق عصر امروز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه بر اثر بیماری قلبی و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

آیت‌الله ضیاءآبادی در چند هفته اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا مدتی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود.

آیت‌الله سیدمحمد ضیاءآبادی متولد ۱۳۰۷ از شاگردان امام راحل (ره) و علامه طباطبایی بود و از سال ۱۳۴۰ تاکنون استاد حوزه علمیه استان تهران بود و جلسات تفسیر و اخلاق وی در مسجد علی بن الحسین (ع) در دربند برگزار می‌شد. 

همچنین رئیس قوه قضاییه باصدور پیامی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد ضیاءآبادی را تسلیت گفت.

 در پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه آمده است: خبر درگذشت عالم عامل و استاد اخلاق و معارف، مرحوم آیت‌الله سیدمحمد ضیاءآبادی که عمر پربرکت خود را وقف نشر و ترویج معارف قرآن کریم و  مکتب اهل بیت(ع) کرده بودند، اینجانب را متاثر و محزون کرد

این ضایعه جبران‌ناپذیر را خدمت خانواده این استاد عزیز و تمامی علاقه‌مندان به مکتب نورانی اهل بیت(ع) و به خصوص شاگردان و استفاده کنندگان از منابر و کلاس‌های درس و تفسیر گرم و صمیمی این استاد عزیز تسلیت گفته و برای خانواده و دوست داران این عالم ربانی آرزوی صبر بر مصیبت وارده را دارم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید