سند بخشی از میدان آزادی به نام شهرداری تهران صادر شد

کدخبر: ۳۹۱۸۹۲
محمد نادر محمد زاده، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات از صدور سند بخشی میدان آزادی خبر داد.
سند بخشی از میدان آزادی به نام شهرداری تهران صادر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و دومین فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سند بخشی از میدان آزادی به نام شهرداری تهران صادر شد.

محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران از صدور سند بخشی از میدان آزادی خبر داد.

محمد زاده گفت: برای اولین بار در کشور است که برای یک میدان سند تک برگی صادر شده است.

او افزود: میدان آزادی در محدوده منطقه ۹ شهرداری تهران در پلاک ثبتی ۲۳۹۵ اصلی واقع شده است؛ که معروف به اراضی طرشت میباشد.

او گفت: با هماهنگی‌های انجام شده جهت حفظ و صیانت از اموال شهرداری تهران و حفظ حقوق بیت المال کارگروهی با حضور سازمان املاک و مستغلات، اداره کل ثبت استان تهران، اداره کل راه و شهر سازی، وزارت اطلاعات، سازمان محیط زیست روسای ادارات ثبت شهر آرا، زیبا دشت و رودکی به ریاست بازپرس ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال تشکیل شده است که از دست اورد‌های این کارگروه صدور اسنادی، چون بخشی از اتوبان شهید همت و میدان آزادی برای اولین بار در کشور است.

محمد زاده گفت: اراضی طرشت جزو آن دسته از املاک می‌باشدکه موردتوجه سود جویان بوده و هر ساله مبالغی را با عناوین مختلف از شهرداری تهران برداشت میکردند که با صدور این اسناد این املاک تثبیت و جلوی سو استفاده احتمالی افراد سودجو دربرداشت‌های غیر قانونی از شهرداری تهران گرفته خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید