موضع کاخ سفید درباره استیضاح ترامپ

کدخبر: ۳۹۱۹۲۳
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه استیضاح ترامپ موضوع مهمی در آمریکاست، اظهار کرد: رئیس جمهور حتی این فرآیند را تماشا نمی‌کند.
موضع کاخ سفید درباره استیضاح ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید با حضوردر کنفرانس خبری، به موضوع استیضاح دونالد ترامپ اشاره کرد و گفت: جو بایدن، رئیس جمهور نظری درباره استیضاح ترامپ ندارد.

وی ادامه داد: طبق بیانیه‌ای که پیش از این منتشر شده بود، بایدن با نتیجه گیری و نظر مجلس نمایندگان که طی چند هفته اخیر صورت گرفته، هم نظر است.

ساکی با بیان اینکه رئیس جمهور بر طی شدن فرآیند استیضاح تاکید دارد، گفت: بایدن منتظر است تا بداند این فرآیند در سنا به کجا ختم می‌شود.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه اظهار کرد: بایدن قصد ندارد درباره فراز و نشیب استیضاح نظری دهد، بلکه وی در حال حاضر بر این امر معتقد است که باید در جهت برآورده کردن نیاز‌های مردم آمریکا، بازگرداندن آن‌ها به سر کار و مقابله با همه گیری ویروس کرونا مقابله کند.

ساکی با بیان اینکه فرآیند استیضاح موضوع مهمی است، ادامه داد: رئیس جمهور حتی این فرآیند را تماشا نمی‌کند و صرفا به موضوعات مهم تری همچون مقابله با ویروس کرونا در کشور می‌پردازد.

جلسه استیضاح ترامپ ساعاتی پیش در مجلس سنای آمریکا آغاز شده است و هر کدام از نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداخته اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید