تغییر قیمت فرش‌ سجاده‌ای در سال جدید

کدخبر: ۲۰۲۴۶۶
قیمت فرش‌سجاده‌ای در سال97 نسبت به سال96 حدود 10 تا 15 درصد افزایش قیمت خواهد داشت.
تغییر قیمت فرش‌ سجاده‌ای در سال جدید

ولی الله سلمانی‌زاده مدیر عامل شرکت فرش‌سجاده‌ای محراب‌نقش‌کاشان، نوسات نرخ دلار، افزایش قیمت نخ و مواد اولیّه و هزینه حقوق و دستمزد کارگران را از عوامل دخیل در افزایش قیمت سجاده فرش در سال 97 دانست و افزود: با توجه به این تغییرات و نوسانات قیمت در صنعت نساجی به ویژه فرش‌ سجاده‌ای، به پاس قدردانی از حسن انتخاب مشتریان، ابراز کرد: مشتریانی که قبلا خرید داشته و قصد خرید مجدد دارند و یا مساجد، مدارس و ارگان های دولتی که قصد دارند از مجموعه محراب‌نقش‌کاشان خرید کنند اطمینان خاطر می‌کنیم که این عزیزان می‌توانند با عقد قرارداد و انجام پیش‌پرداخت تا پایان سال 96 بدون هیچ‌گونه افزایش قیمتی سفارش خود را در سال 97 تحویل بگیرند.

تغییر قیمت فرش‌ سجاده‌ای در سال جدید

وی همچنین برای رفاه حال مشتریان از طرح ارمغان که از ولادت حضرت فاطمه(س) تا ولادت حضرت علی(ع) اجرا خواهد شد خبرداد و افزود: هیئت امناء، متولیان مساجد و بانیان خیر فرش مسجدی، با ثبت سفارش در این بازه‌ی زمانی و شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر پرداخت در اقساط 3 الی6 ماهه، از نصب رایگان نیز برخوردار شوند. همچنین برای مشتریانی که به صورت نقدی سفارش خود را ثبت نمایند تخفیف قابل توجهی در نظرگرفته‌ایم.

با خدمات شرکت محراب‌نقش‌کاشان بیشتر آشنا شوید.

مدیرعامل محراب‌نقش‌کاشان گفت: علاوه بر طرح‌های مناسبتی که هرساله برگزار می‌شود، طرح‌های ثابتی درطول سال در حال اجرا است که می‌توان به:

1-طرح تعویض فرش کهنه با فرش‌سجاده‌ای نو 2-مشاوره آنلاین و رایگان 3- بن هدیه 5میلیون ریالی4 -نصب و اجرای تخصصی 5-سفارش و طراحی طرح و ابعاد دلخواه 6-شبیه‌سازی فرش‌سجاده‌ای 7- طرح همکاری با محراب‌نقش‌کاشان 8- ارسال کارشناش به صورت حضوری اشاره کرد.

تغییر قیمت فرش‌ سجاده‌ای در سال جدید

یکی از خدمات محراب‌نقش‌کاشان که مورد توجه زیاد هیئت امناء مساجد و بانیان خیر فرش مسجدی قرارگرفته‌است، مشاوره رایگان و ارسال کارشناس به صورت حضوری است.

آیا تا به حال برای خرید فرش ‌سجاده‌ با این سوالات مواجه شده‌اید؟

-چه سجاده‌فرشی برای مساجد با ساختار سنتی مناسب است؟

-سجاده‌فرش با چه رنگی فضای مسجد را با نشاط می‌کند؟

-چه نوع سجاده‌فرشی برای مساجدی که قبله ی آنها زاویه‌دار است، مناسب است؟

-جنس نخ مناسب سجاده‌ فرش چیست؟

متولیان، مسئولین و خیرین محترم! اگر قصد خرید سجاده‌فرش برای مسجد، حسینه یا نمازخانه‌ی خود را دارید و به دنبال سجاده‌فرشی هستید که مکان شما را تبدیل به محلی بانشاط و سرشار از معنویت کند و احساس می‌کنید برای انتخاب مناسب‌ترین سجاده‌فرش نیاز به مشاوره دارید با محراب‌نقش‌کاشان، تماس بگیرید و از خدمات مشاوره‌ی رایگان بهره‌مند شوید.

از محراب‌نقش‌کاشان بیشتر بدانید:

به گزارش ویرلن؛ شرکت فرش‌سجاده‌ای محراب‌نقش‌کاشان تولید‌کننده بدون واسطه سجاده‌فرش محرابی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، اماکن متبرکه و امامزاده‌ها و نمازخانه مدارس و ادارات با طرح‌ها و رنگ‌های زیبا و دلنشین با حدود بیست سال سابقه، زینت‌بخش مکان‌های عبادی و مذهبی در سراسر کشور می‌باشد. «نصب دقیق و صحیح»، «ضمانت مناسبترین قیمت» و «ارائه بهترین کیفیت» سه اصل اولیه است که محراب‌نقش‌کاشان سعی‌کرده‌است به آن پایبند باشد. شعار و هدف این شرکت" آبادانی بهترین اماکن زمین یعنی مساجد" می‌باشد و در همین راستا به ارائه مشاوره رایگان به متولیان و خیرین مساجد به صورت فعال و صادقانه پرداخته‌است.

تغییر قیمت فرش‌ سجاده‌ای در سال جدید

مشاهده محصولات محراب‌نقش‌کاشان

این شرکت همچنین تولیدکننده فرش تشریفات برای سالن‌ها، راهروها و راه‌پله‌های هتل‌ها، منازل، همایش‌ها و اماکن عمومی و مذهبی و نیز تولیدکننده پشتی برای اماکن مذهبی و تفریحی سنتی چون قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌های سنتی بوده و ارائه‌کننده تابلوفرش‌هایی زیبا با طرح‌های متنوع و دلخواه می‌باشد.

جهت مشاهده محصولات محراب‌نقش‌کاشان به وب سایت mehrabnaghsh.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های 03154751366 و 09133617256 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید