یک تولید کننده داخلی خواستار شد

استفاده از پیکاپهای تولید داخل توسط دستگاههای دولتی

کدخبر: ۲۰۸۵۳۵
گروه بنگاه ها: تست های عملیاتی که توسط برخی ارگانها و سازمان های مصرف کننده پیکاپ ها در ایران انجام گرفته نشانگر قابل رقابت بودن و جایگزین شدن پیکاپ های آمیکو با مدلهای خارجی موجود در بازار کشور است.
استفاده از پیکاپهای تولید داخل توسط دستگاههای دولتی

غلامرضا صادقیان مدیر عامل شرکت ارس خودرو دیزل( آمیکو)  با اعلام این مطلب با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم خرید واستفاده محصولات مشابه که تولید داخلی دارند گفت:متاسفانه  علی رغم تاکید ایشان و رئیس جمهوری و وزرا، در بعضی نهادها و سازمان های دولتی شاهد هستیم برخی افراد به دنبال وارد کردن محصولات خارجی هستند .

پارس خودور

وی با بیان اینکه  نامگذاری سال جاری وظیفه سنگینی برای تولید کنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی خود ایجاد کرده، افزود: یکی از مهمترین راهبردهای برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از کالای داخلی  است که البته شرط لازم این حمایت ، ارتقاء کیفیت محصولات و توجه جدی به خواست و نیاز جامعه است ، زیرا در غیر این صورت این راهبرد به اهداف اصلی خود نخواهد رسید.

وی تصریح کرد:  صنعت خودرو با دربرداشتن سهم 15 درصدی از کل ارزش افزوده کشور، دومین شاخه مهم اقتصاد ملی پس از صنعت نفت و گاز است که سهم 18 درصدی در اشتغال صنعتی و 3.5 درصدی در تولید ناخالص داخلی دارد.

وی  با تاکید بر توانمندی های بخش خصوصی در عرصه های مختلف بویژه صنعت حمل و نقل تصریح کرد: شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) با بیش از سه دهه فعالیت تولیدی در زمینه خودرو از اوایل سال گذشته  اقدام به تولید دو نوع وانت دو کابین و تک کابین یورو ۵ با استانداردهای ۸۸ گانه روز اروپا کرده که از نظر کارایی و کیفیت قابل مقایسه با پیکاپ های خارجی موجود در بازار ایران است .

پیک آپ

مدیر عامل شرکت ارس خودرو دیزل( آمیکو)  ادامه داد:  کلید راهگشای رونق اقتصادی و اشتغال جوانان ما حمایت از کالای ایرانی است.به دلیل واردات بی رویه بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل شده و هر روز بر آمار بیکاران افزوده می شود در حالی که با حمایت از کالا و محصولات ایرانی می توان آمار اشتغال را افزایش داد.


 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید