برگزاری همایش سراسری روسای شعب استان‌های مازندران و سمنان بانک ایران زمین

کدخبر: ۲۰۹۲۴۷
اولین همایش سراسری روسای شعب استان‌های مازندران و سمنان بانک ایران زمین، با هدف بررسی و تجزیه تحلیل عملکرد سال 96 ، با حضور مدیر استان، معاونین، بازرسین، روسای شعب و مسئولین دوایر استان برگزار شد.
برگزاری همایش سراسری روسای شعب استان‌های مازندران و سمنان بانک ایران زمین

بنگاه ها؛ به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیریت استان، با تشریح اهداف سال 97 ، بر گسترش فرهنگ ارائه خدمات نوین بانکی و خدمات دیجیتال، بازاریابی و مشتری مداری تاکید کرد و از پرسنل خواست با حرکت در مسیر برنامه‌های تدوین شده نقش موثری در رشد و پویایی سازمان داشته باشند.

وی در بخشی از سخنان خود موضوع گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک و ترویج آن بین مشتریان را امری حیاتی و ضروری برای بانک دانست و از آن به عنوان برنامه بلند مدت بانک نامبرد و خواستار ترویج بیشتر فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی (اینترنت بانک؛ همراه بانک؛ تلفن بانک)در بین مشتریان شد.

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۱_۰۸-۳۱-۴۶

این روابط عمومی همچنین از برگزاری جلسه بررسی عملکرد شعب تحت پوشش مدیریت استان‌های فارس بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین خبر داد.

جلسه سراسری شعب استان‌های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال 96 و همچنین ابلاغ اهداف جذب منابع در سال 97 با حضور تمامی روسای شعب و مدیر استانی، در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید