مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین تاکید کرد:

ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانک داری دیجیتال

کدخبر: ۲۱۷۲۸۷
مراسم تودیع مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین، با حضور مدیر امور شعب استان‌ها، مدیر شعب استان های مازندران و سمنان، رؤسای شعب و واحدهای ستادی استان گلستان در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.
ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانک داری دیجیتال

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این گردهمایی محمد حسینی کنارویی مدیر شعب استان‌ها ضمن بررسی عملکرد شعب در 2 ماهه نخست سال جاری، به افق ۱۴۰۰ بانک و انتخاب شعار بانک دیجیتال اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار بانک، تغییر نگاه و تفکر نیروی انسانی یک ضرورت است. به طور حتم با نگاه سنتی رسیدن به اهداف نهایی امکان پذیر نیست.

حسینی کنارویی افزود: امروزه پیشرفت در تکنولوژی باعث شده تمامی کسب و کارها راهبرد خود را تغییر دهند؛ در این وضعیت مجموعه‌ای موفق است که راهبرد و شعار خود را عملیاتی و اجرایی کند.

وی به نقش همکاری و همیاری پرسنل برای رسیدن به افق بانک اشاره کرد و گفت: حرکت عظیمی در پیش رو داریم که قطعاً با تجربه نیروهای بازنشسته و همت جوانان پویا اتفاقات خوب رقم خواهد خورد.

در ادامه این جلسه نیز از زحمات ۶ ساله محمدتقی بهشتی مدیر شعب استان گلستان با اهدای لوح تقدیر شد.

در پایان سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران به ضرورت  تشکیل تیم های بازاریابی در شعب و مراجعه به محل فعالیت مشتریان و در نهایت تلاش برای افزایش سپرده و جذب منابع تاکیدکرد.

بر اساس این گزارش، کنارویی در حاشیه این مراسم به همراه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان از شعب ولیعصر و گرگان بازدید کردند.

این روابط عمومی همچنین از احتمال اختلال و قطعی موقت در سرویس های خدمات بانکی بانک ایران زمین خبر داد.

سامانه خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، به منظور توسعه و ارتقا سطح خدمات دهی به مشتریان به مدت سه روز از 14 لغایت 16 خرداد دچار اختلال موقت و کندی در انجام عملیات خواهد بود.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک با اعلام این خبر افزود: تمامی این اقدامات در راستای بهبود دسترسی مشتریان و با نگاه به چشم انداز بانک در ارتقا سطح خدمات بانکداری دیجیتال انجام خواهد شد.

اینالوئی افزود: یکی از موضوعات مهم در ارائه خدمات دیجیتال، بهبود زیرساختهای بانک است، تا ضمن تامین امنیت و استانداردهای مورد نیاز، مشتریان بتوانند با سهولت و بالاترین کیفیت از خدمات بانکی استفاده کنند.

وی افزود: تمامی تمهیدات برای این تغییرات در نظر گرفته شده است، تا مشتریان در این سه روز با کمترین اختلال و مشکل مواجه شوند.

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید