چرا افرادی که زیاد سفر می کنند، موفق تر هستند؟

کدخبر: ۲۲۰۳۸۸
همه ما در زندگی شخصی و اجتماعی خود با ترس ها و دل واپسی هایی مواجه هستیم. ترسهایی که گاهی اگر ریشه های آن را جستجو کنیم جز توهمات بی اساس ناشی از پیش داوری خود، خاستگاه منطقی ندارد.
چرا افرادی که زیاد سفر می کنند، موفق تر هستند؟

مسافرت به ویژه  در زمان حال  که همه چیز در اجتماعات بزرگ دست به دست هم می دهند تا روح و روان انسان را  به بیماری مهلک "نتوانستن" و "نخواستن" مبتلا کند، بهترین راه حل برای التیام رنج ها و قرار گرفتن در مسیر موفقیت است. سفر جسم و روح انسان را جلا میدهد. به اطراف خود خوب نگاه کنید حتما در زندگی شما هم افرادی هستند که با وجود  مشکلات بسیار، غالبا در مسیر موفقیت قرار دارند. شاید راز  آن ها در زیاد سفر کردن باشد. بسیار سفر باید تا پخته شود خامی ....

1

"سفر کردن یعنی پرده برداشتن از باورهای غلطی که در مورد کشورهای دیگر داریم". این جمله آلدوس هاکسلی به خوبی ماهیت سفر را برای ما آشکار می کند. سفر باعث می شود از دنیای کنونی خود فاصله بگیریم و خارج از دنیای بیرون با دیگران  ارتباط برقرار  کنیم. ما می توانیم در سفر، زندگی عادی خود را برای مدتی فراموش کنیم،  با دنیای پیرامون مرتبط شویم و بعد از تجدید قوا با انرژی بیشتری به فرایند معمول زندگی روزمره  باز گردیم.

سفر کردن و آشنایی با افراد دیگر به ما کمک می کند تا بر ضعف های خود غلبه کنیم. سفر ترس ها و اضطراب های ما را کاهش می دهد و سلامت جسم و روح ما را تضمین می کند. افزایش ارتباطات ما با افراد دیگر از فرهنگ های دیگر باعث به وجود آمدن روابط ارزشمندی می شود. چه بسا که در این آشنایی ها راه حلی برای برطرف شدن مشکلات کنونی خود پیدا کنیم.

مسافرت کمک می کند تا با یادگیری زبان های جدید و گفتگو با مردمانی از سرزمین های دیگر  بتوانیم به درک اجتماعی عمیق تری  دست پیدا کنیم و این درک اجتماعی به ما کمک کند تا نسبت به خود و زندگی، نگرش بهتری  داشته باشیم.

همچنین سفر ما را در شرایطی قرار می دهد که برای رفع نیازهای خود چیزهای تازه ای بیاموزیم  و این آموزش ها اغلب در زندگی روزمره ما نیز بسیار کاربردی  است.

افرادی که زیاد سفر می کنند، معمولا صبورتر می شوند و داشتن صبر ما را در مواجهه با مشکلات روزمره یاری می کند.

همچنین در سفر می آموزیم که به  سایر فرهنگ ها احترام بگذاریم و این احترام گذاشتن در روابط ما با دنیای اطرافمان بسیار کارساز است.

2

اشخاصی که در زندگی خود زیاد سفر می کنند، ساده زیستن را می آموزند و  خود را درگیر تجملات نمی کنند. این افراد در زندگی روزمره، انسانیت را در اولویت امور خود قرار می دهند و از پرداختن به موضوعات پر تنش اجتناب می کنند. در سفر دوستان تازه ای پیدا می کنیم و این دوستی ها در زندگی روزمره و کار  می تواند برای ما موثر واقع شود. علاوه بر این سفر به  افزایش خلاقیت ما کمک می کند و این تفکر خلاقانه موجب رشد اجتماعی ما  می شود.

"شاید سفر کردن مانع تعصبات بی جا نشود، اما نشان می دهد که همه مردم گریه می کنند، می خندند، غذا می خورند، نگرانند، و می میرند. این یعنی اگر ما تلاش کنیم و یکدیگر را بفهمیم، حتی می توانیم دوستان خوبی برای هم باشیم".

حالا بعد از دانستن این اطلاعات دوست دارید به کجا سفر کنید؟ فکر می کنید هزینه سفر شما چقدر می شود؟

photo_2018-06-17_11-45-05

 

پیشنهاد ما برای شروع یک سفر متفاوت:

برای شروع یک سفر متفاوت همین حالا تردیدها را کنار بگذارید.  انتخاب مقصد، وسیله نقلیه و راه و روش سفر، دشوار نیست اگر از اراول کمک بخواهید. eravel.com   یک ابزار بسیار قدرتمند است که شما را از حیث انتخاب مقصد سفر و  وسیله نقلیه بی نیاز می کند. می توانید هر زمانی و بدون هیچ محدودیتی از اراول برای انتخاب مقصد و روش سفر کمک بخواهید.

علاوه بر آن در این موتور جستجو اطلاعات مقصد مورد نظر شما با تمام جزئیات آن فراهم است. برای سفر با اراول، امروز را از دست ندهید.

با  اراول سفرت دیگه به راهه ...

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید