با انتخاب هیات مدیره و مدیر عامل جدید

هپکو اراک به چرخه تولید بازمی گردد

کدخبر: ۲۲۱۱۳۶
گروه بنگاه ها: با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و استاندار استان مرکزی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت هپکو اراک مشخص شدند.
هپکو اراک به چرخه تولید بازمی گردد

به گزارش اقتصادنیوز، غلامرضا صادقیان مدیرعامل جدید شرکت هپکو اراک، مدیرعاملی شرکت ایران خودرو تبریز و مدیرعاملی شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) را در کارنامه سوابق مدیریتی خود داراست.

پیش بینی می شود با حضور تیم مدیریتی جدید و مدیرعامل با سابقه در امور صنعت و خودروسازی  در راس شرکت هپکو اراک و حمایت های ویژه مهندس آقازاده استاندار استان مرکزی ، این شرکت به چرخه تولید و روزهای پرافتخار گذشته خود باز  گردد.

توجه به امور رفاهی و معیشتی کارگران و ایجاد فضای کار و تلاش در جهت موفقیت ، از ویژگی های  مدیریتی صادقیان در سابقه فعالیت های وی در ایران خودرو تبریز و ارس خودرو دیزل است.

شرکت هپکو به عنوان نگین صنعت  شهر اراک و تولید کننده ماشین آلات سنگین در حال حاضر توانایی تولید  22 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک را داراست ،که هشت نوع محصولان آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد و نیوزلند است .  این شرکت برای تامین ماشین آلات شرکت های راه سازی کشور آمادگی کامل دارد و در این زمینه تا کنون خوش درخشیده است.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید