تابستان خود را با کدام تورها بگذارنیم؟

کدخبر: ۲۲۶۵۹۷
بهترین زمان برای سفر اکثر خانواده‌های ایرانی، تابستان است. در این فصل، اکثر دانش‌آموزان و دانش‌جویان در تعطیلات به سر برده و این امکان برای خانواده‌ها وجود دارد تا برنامه‌ریزی راحت تری برای سفر خود داشته باشند. حالا لازم است تا مقصدی را انتخاب کنید که لذت سفر را برای شما به ارمغان بیاورد.
تابستان خود را با کدام تورها بگذارنیم؟

تور دبی شاید اولین مقصد ایرانیان در ۲۰ سال گذشته، برای سفر بوده است. شاید در آن زمان این مقصد به شکل امروزین‌ش نبود و هنوز بسیاری از آسمان‌خراش‌ها و جاذبه‌ها در آن ساخته نشده بود. حتی این شهر، به گونه‌ای در حال پیشرفت است که اگر ۳-۴ سال قبل هم به آن سفر کرده باشید، باز اگر به آن بازگردید، جاذبه‌های جدیدی را خواهید دید.

dubai (2)

اکثر برندهای مشهور و نام آشنا، در امارات مال، دبی مال یا دیره سیتی سنتر شعبه‌ای دارند. هر آنچه برای خرید لازم داشته باشید، در این فروشگاه‌ها قابل پیدا کردن هستند. حتی بزرگترین بازار طلای جهان نیز، در این شهر زیبا و مدرن قرار دارد. پس خرید را در این شهر فراموش نکنید و حسابی خود را برای آن آماده کنید و برنامه‌ریزی داشته باشید.

یکی از این رستوران‌هایی که می توانید شبی عاشقانه همراه همسفرتان در آن بسازید، المنتها است که در ارتفاع ۲۰۰ متری با منظره‌ای فوق‌العاده قرار دارد. تجربه‌‌ی شام رمانتیک را در این رستوران از دست ندهید.

این روزها و در تابستان، قیمت‌های هتل‌های دبی به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد، پس بهتر از همین حالا به فکر باشید و با بررسی دقیق پکیج‌های تورهای دبی در سایت مقتدر سیر، هر آن کدام که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کرده و رهسپار این شهر خاص شوید. تمام هتل‌های پیشنهادی در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر، دارای صبحانه رایگان هستند و روزتان را با طعم غذاهای لذیذ عربی آغاز می‌کنید.

در این مسیر، به صورت همه روزه ایرلاین‌های امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران‌ایر در خدمت مسافران هستند. همچنین آژانس برنامه‌ریزی را به گونه‌ای انجام داده که ترنسفرهای فرودگاهی در اولین زمان ممکن و به صورت رایگان برای مسافران انجام گیرد.

mal

تور مالزی؛ سرزمین برج‌های بلند

تور مالزی این‌روزها با استقبال خوبی مواجه شده است. از دلایل استقبال فراوان آن، می‌توان به عدم نیاز به ویزا برای این مسیر اشاره کرد. همین امر باعث می‌شود تا صرفاً با اولین زمان پرواز مناسب، به مقصود خود که سفری لذت‌بخش است، نزدیک شد. با توجه به آن که ارز مسافرتی تخصیصی به این مسیر نیز ۱۰۰۰ یورو است، مسافران اقبال بیشتری به این مسیر نشان می‌دهند.

تورهای مالزی، در قالب تورهای کوالالامپور، یا تورهای ترکیبی این شهر زیبا و مدرن با دیگر شهرها و حتی کشور سنگاپور برگزار می‌شود. سفر به کوالالامپور، شهری مدرن که برای گرشگری توسعه یافته است. برج‌های دوقولوی پتروناس نماد پیشرفت و مدرنیته است. در این سفر، هم به شهری پر‌‌هیاهو و پر زرق و برق سفر می‌کنید. از دیگر شهرهایی که مسافران می‌توانند روزهای خود را در آن سپری کنند، دو شهر ساحلی و زیبای پنانگ و لنکاوی هستند. اگر انتخاب شما لنکاوی است، بدانید که وارد یکی از اسرارآمیز‌ترین جزیره‌های گردشگری شده‌اید، تلکابین این شهر زیبا، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های آن است که سعی کنید آن را از دست ندهید. فراموش نکنید که در شهرهای ساحلی، تلاش کنید هتل‌های پنج ستاره را برای اقامت خود برگزینید، چرا که در این‌گونه مسیرها، هر چه امکانات هتل بیشتر و مفصل‌تر باشد، میزان لذت شما از سفر، به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. اما در مورد کوالالامپور، بیشتر به دنبال دسترسی بهتر به اماکن دیدنی باشید و درجه‌ی هتل را وابسته به سلیقه‌ی خود برگزینید و چون حتی هتل‌های سه ستاره نیز دارای استانداردهای اولیه هستند امکان انتخاب آن‌ها وجود دارد.

مالزی کشور ارزانی است و با همه جور قیمتی رستوران پیدا می‌شود، بیشتر رستوران‌ها و فست‌فود‌های زنجیره‌ای هم در اینجا شعبه دارند و نگرانی بابت خورد و خوراک ندارید.

در حال حاضر اکثر تورهای این مسیر، با پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان برگزار می‌شود و تمامی تورها دارای ترانسفر رایگان برای مسافران آژانس مقتدر سیر خواهد بود. همچنین کلیه هتل‌ها دارای صبحانه رایگان بوده و شما صبح زیبای خود را در بهترین شرایط آغاز خواهید کرد. پس همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و تور خود را خریداری کنید.

arm

تور ارمنستان؛ همزیستی سنت و مدرنیته

از میان همسایگان ما، ارمنستان یکی از دیگر کشورهایی‌ست که تاریخی کهن با فرهنگی غنی دارد. جای جای این کشور، پر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیبا و چشم‌نواز است. بنابراین نباید فرصت سفر به این سرزمین زیبا را از دست داد و به‌خصوص که در تابستان، هوای مناسبی هم در‌ آن است، از آن محروم ماند. سفر بدون نیاز به ویزا، یکی از عواملی‌ست که باعث می‌شود بخشی از مسافرانی که به دنبال سفر راحت‌تری هستند به سراغ این مقصد بروند.

در مورد هتل‌‌های ایروان، نکته مهم این است که هتل چهار ستاره به پایین را فراموش کنید، استاندارد‌های هتل‌داری در ایروان متفاوت است و هتل‌های خوبش همه پنچ و چهار ستاره هستند که اتفاقا خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند و استخر‌های خوبی هم دارند. در تمام طول مدت اقامت گردشگران، صبح‌ها در هتل صبحانه سرو می شود..

یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌هایی که می‌توان در آن خوش گذراند پاک آبی آن است. هزینه‌ی این پارک در مقابل سایر کشورها پایین‌تر بوده و در تابستان می‌تواند لذتی بسیار عالی برای شما و خانواده‌تان ایجاد کند. این پارک دارای امکانات متفاوت برای کودکان و بزرگسالان است و همگان امکان لذت کافی از آن را دارند.

یکی از مکان‌هایی که دیدن آن را هم نباید از دست بدهید، دریاچه زیبای سوان است. ساختمان اپرا معمولا اجراهایی در هفته دارد شنیدن آواز‌های زیبای ارمنی را از دست ندهید.

تورهای این مقصد با ایرلاین ماهان برگزار می‌شود و به واسطه نزدیکی ایروان به تهران، امکان سفری آسان و سریع به آن فراهم است و شما می‌توانید همین حالا، با کارشناسان مسیر ارمنستان تماس گرفته و از راهنمایی ایشان بهره برده و با خرید تور ارمنستان مسافر این کشور زیبا شوید.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید