اولین محموله صادراتی امسال پگاه فارس به روسیه

کدخبر: ۲۸۲۲۶۶
گروه بنگاه‌ها- با تلاش شبانه روزی و در راستای تحقق شعار "رونق تولید" درسال 1398 اولین محموله صادراتی شرکت پگاه فارس به کشور روسیه در سال ارسال شد.
اولین محموله صادراتی امسال پگاه فارس به روسیه

به گزارش اقتصادنیوز، روابط عمومی شرکت پگاه فارس اعلام کرد: این شرکت به منظور حضور در بازارهای رقابتی و صادراتی شاهد افزایش وتنوع در محصولات صادراتی سال 98خواهد بود.

چشم انداز پگاه فارس برای سال 1400 دریافت حداقل 1000 تن شیرخام روزانه و بالاترین سهم بازارصنعت لبنیات و صادرات بیش از 20 درصد از محصولات خود به بازارهای خارج از کشور است . افتتاح خط تولید انواع پنیرهای پروسس ، خامه ای و لبنه که در چندماهه گذشته و با وجود تحریمها صورت پذیرفت می تواند تأیید کننده  هدفهای آن شرکت در راستای پیشرفتهایی که به سرعت در سال رونق تولیددنبال می کنند ، باشند. از مزایای این دستگاه که برای اولین بار درصنایع شیر ایران افتتاح می شود میتوان به افزایش ظرفیت خط تولید محصولات پنیر به میزان 20 درصد و تنوع محصولات تولیدی و ایجاد جاذبه و رضایتمندی برای مشتریان اشاره کرد.

همچنین برای افزایش میزان صادرات و تکمیل سبد محصولات صادراتی در بازارهای هدف با توجه به قابلیت دستگاه در افزایش و ثبات کیفیت و کاهش قیمت تمام شده نیز می توان با این دستگاه جدید برنامه ریزی کرد.

ضمن اینکه با راه اندازی این خط تولید پگاه فارس بادارابودن  5 خط مجزاومستقل وتولید بیش از 30نوع محصول متمایز وخاص به عنوان قطب تولید پنیر در جنوب کشور شناخته شده است .از دیگر اقدامات پگاه فارس طراحی و اجرای خطوط تولید کره است که می تواند کشور را تا میزان بسیار زیادی از واردات کره و خروج ارز بی نیاز کند. 

این شرکت همچنین در راستای خواسته های مقام معظم رهبری مبنی براستفاده از توان داخلی وتاکید ایشان براقتصاد مقاومتی و بی اثر کردن تحریم ها و جلوگیری از توفقات احتمالی ناشی از کمبود قطعات با استفاده از متخصصین مجرب پگاه وهمچنین توان شرکتهای بومی اقدام به تشکیل کمیته قطعات در صنایع شیربا محوریت پگاه فارس کرد وتوانست تا کنون افزون بر 1300 قطعه را بامهندسی معکوس جهت جایگزینی قطعات خارجی وملزومات دستگاههای خودبسازندکه صرفه جویی بیش از 50میلیارد را ایجاد کرده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید