حمایت و تمرکز ویژه شهرداران مناطق به رفع مسایل مترو

کدخبر: ۳۰۲۵۵۳
اقتصادنیوز؛ توسعه مترو در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها، مورد تاکید ویژه شهردار تهران قرار گرفت.
حمایت و تمرکز ویژه شهرداران مناطق به رفع مسایل مترو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در این جلسه پیروز حناچی شهردار تهران، حمایت همه جانبه و تمرکز ویژه شهرداران مناطق به پشتیبانی و رفع مسایل مترو را خواستار شد. در این مورد با پیشنهاد شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و مدیریت و هماهنگی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران؛ جلسات دوره‌ای معاونت امور مناطق، شهرداران مناطق و شرکت مترو برنامه ریزی شد.

بر اساس این گزارش، اولین جلسه در این موضوع با حضور شاپور رستمی، معاون هماهنگی و امور مناطق، علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ، شهرداران مناطق ۵، ۶، ۱۱، ۱۲ و ۲۰ وهمچنین با حضور مدیران عامل سازمان املاک و مستغلات، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو و مدیران حوزه های تخصصی آن‌ها در روز یکشنبه( ۱۷ شهریورماه) در معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

همچنین در این جلسه با بررسی روند توسعه مترو در مناطق، مشکلات اجرایی مترو در ارتباط با مناطق فوق مورد بررسی، بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت. بررسی تملک‌های موقت و دایم مورد نیاز مترو، هماهنگی در رفع معارضین تاسیساتی، هماهنگی های اجرایی متقابل مورد نیاز، مسایل و فرآیند مجوزات مجتمع‌های ایستگاهی و نیز اجرا و بهره‌برداری خطوط در مناطق فوق از اهم موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

از مهمترین نکات مورد بررسی و تعامل در این جلسه، برنامه ریزی مناطق فوق و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در تامین بودجه غیر نقدی مورد نیاز مترو بود که تامین آنها از محل املاک و سرمایه‌گذاری های در اختیار مناطق و مجوزهای مجتمع های ایستگاهی، مورد تاکید جدی قرار گرفت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید