کمک به تولید داخلی با واردات سریع قطعات خط تولید

کدخبر: ۳۰۸۰۱۸
شرکت پست سریع بین المللی و داخلی PDE در راستای حمایت از تولید داخلی، سرویس های پستی ویژه ای از تمام دنیا در جهت تامین قطعات خط تولید و لوازم یدکی دایر کرده است.
کمک به تولید داخلی با واردات سریع قطعات خط تولید

در گذشته به دلیل کمبود قطعات یدکی، خط تولید کارخانجات و صنایع تولیدی متوقف می شدند. در دهه گذشته با سرویس‌های پست سریع بین المللی این وقفه از بین رفته و در حداقل زمان قطعات به خطوط تولید اضافه می شدند.

پس از تحریم های ناجوانمردانه در سال های گذشته شرکت های پست سریع بین المللی مانند DHL سرویس‌های پستی بین المللی خود را از ایران قطع کرده اند.

شرکت پست سریع بین المللی PDE  به عنوان یک برند ایرانی در حوزه پست سریع بین المللی، با تکیه بر توانمندی های خود و ارائه سرویس های متنوع، این خلاء را پر کرده است.

پست3

همچنین PDE  با توجه به حمایت‌های گمرک جمهوری اسلامی ایران از بخش تولید داخلی توانسته است قطعات خطوط تولید و کارخانجات را در اسرع وقت از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص نموده و بی درنگ به دست مشتریان خود برساند، در این راستا گام مهمی در جهت رونق تولید داخلی برداشته است.

پست2

صاحبان صنایع تولیدی می توانند جهت بهره گیری از سرویس های ویژه شرکت پست سریع بین المللی PDE به سایت این شرکت www.pdexp.com  مراجعه نموده و یا با تلفن این شرکت 02141546 تماس حاصل نمایند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید