تأمین نیاز کارخانجات تولیدی و صنایع داخلی به انواع ورق استیل با گروه فلز

کدخبر: ۳۲۷۲۹۴
گروه فلز، مجموعه‌ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه‌ای نزدیک به 3 دهه فعالیت است.
تأمین نیاز کارخانجات تولیدی و صنایع داخلی به انواع ورق استیل با گروه فلز

این شرکت با هدف رونق تولید، حمایت از سازندگان داخلی، توسعه صنایع و ارتقای کیفیت محصولات، نیاز صاحبان کسب و کار و صنعت را شناسایی و اقدامات تاثیرگذاری را در این زمینه انجام داده است.

اولویت اصلی این مجموعه ارائه خدمات در زمینه انواع ورق استیل در استاندارد بین المللی، با بالاترین میزان کیفیت و از همه مهم‌تر مشتری مداری است.

ورق‌های استنلس استیل مجموعه گروه فلز، با مناسب ترین قیمت استیل و در سریع‌ترین زمان ممکن قابل ارائه هستند این ورق‌ها در اشکال مختلفی به شرح زیر ارائه می‌شوند:

برای خرید استیل و انواع فلزات دیگر و بهره مندی از تخفیف ویژه با ما تماس بگیرید.

  • کویل استیل

  • پلیت استیل

  • شیت استیل فابریک

  • شیت استیل برشی در سطوح، ضخامت‌ها و ابعاد مختلف

ورق استنلس استیل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

معمولاً وقتی بحث استنلس استیل به میان می‌آید، منظور نوعی آلیاژ است که عناصر مهمی چون کروم و نیکل در ترکیب شیمیایی آن به کار برده شده است. وجود کروم و نیکل در ساختار استیل، آن را در برابر انواع محیط‌هایی که ممکن است آلیاژ را در معرض خوردگی قرار دهد، مصون می‌کند و به همین علت به این نوع از آلیاژ فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل نیز گفته می‌شود.

گروه فلز1

کاربرد اصلی انواع ورق استیل در صنعت

مهم ترین مصارف انواع ورق استیل در صنعت، صنایع بزرگی چون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع مواد غذایی و نوشیدنی، صنعت آرد و نان، صنعت شیرینی و شکلات، صنعت ساخت تجهیزات بیمارستانی، صنایع داروسازى و مخازن داروسازى، لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، صنعت ساختمان، آسانسور و بالابر، صنعت پلاستیک، سیمان و . . . است. به همین جهت، گروه فلز با بررسی نیازهای این صنایع و حضور در تمامی نمایشگاه‌های مرتبط، اقدام به تامین و عرضه انواع ورق استیل از معتبرترین برندهای جهانی از جمله ورق‌های استیل کشور‌هایی چون اسپانیا، آلمان، سوئد، فنلاند، آفریقای جنوبی، اسلوونی، تایوان و کره جنوبی که سطح کیفیتی آنها بر کسی پوشیده نیست، کرده است.

گروه فلز2

راه‌حل‌های نوآورانه گروه فلز در شرایط تحریم

گروه فلز، سابقه حضور موفق در چندین نمایشگاه بین المللی از جمله نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی، نمایشگاه صنعت تهران، نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی طی سالیان اخیر و به شکل متوالی و منظم را در کارنامه خود داراست. هدف از این کار ارائه خدمات در زمینه انواع ورق استیل با کیفیت در کلاس جهانی به منظور کمک به رونق تولید کشور با توجه به شرایط بحرانی کنونی است.

گروه فلز علیرغم شرایط دشوار تحریم با رویکردی نوین در نیاز سنجی مشتریان و شناسایی ظرفیت بازار و از سوی دیگر عقد قرارداد و تأمین کالا از تولید کنندگان معتبر بین المللی، نقش مؤثری در تأمین نیاز کارخانجات تولیدی و صنایع داخلی به انواع ورق و کویل استنلس استیل دارد.

شایان ذکر است گروه فلز در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن سال نو تخفیف ویژه به مشتریان خود ارائه کند و همچنین هزینه انبارداری را تنها تا پایان سال به رایگان در اختیار آنها قرار دهد. برای خرید استیل و انواع فلزات دیگر و بهره مندی از تخفیف ویژه با ما تماس بگیرید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و مجموعه گروه فلز می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.felez.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن : 35089-021 تماس حاصل فرماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید