دسته بندی شومیزهای زنانه و نحوی ست کردن آن با استایل‌های متفاوت

کدخبر: ۳۳۳۲۴۲
شما به یک میهمانی دعوت شده‌اید و قصد خرید شومیز زنانه‌ایی شیک و زیبا دارید، روانه بازار می‌شوید ولی نمی دانید از بین هزاران مدل شومیز زنانه موجود در بازار چه مدل شومیزی را انتخاب کنید؟ باید به کدام فروشگاه لباس سر بزنید؟ قرار است شومیز را با چه استایلی هماهنگ کنید؟ چه مقدار پول برای خرید شومیز مورد نظر کنار گذاشته‌اید؟ از چه کسی بخواهید که شما را در طول خرید همراهی کند و در انتخاب شومیز نظر دهد؟ تمامی این سوالات دغدغه اصلی شما را در خرید شومیز زنانه محسوب می‌شود، ما در اینجا با شما هستیم تا به این سولات پاسخ دهیم و آسانترین روش خرید یک شومیز زنانه شیک و زیبا را با شما در میان بگذاریم.
دسته بندی شومیزهای زنانه و نحوی ست کردن آن با استایل‌های متفاوت

اولین نکته در خرید شومیز زنانه موقعیتی است که شما قرار است در آن ظاهر شوید، پس بهتر از قبل از خرید تنها این نکته را در ذهن داشته باشید که مراسم و مهمانی شما به چه صورت است، همین نکته به ظاهر ساده بسیار مفید است و کار را برای شما بسیار هموار خواهد کرد. با در نظر گرفتن نوع میهمانی شما بهتر می توانید شومیز مناسب خود را از بین انواع مدل های شومیز موجود در بازار انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر شما به یک تولد دوستانه دعوت شده اید، در این صورت  خواهید دانست که چه شومیزی مناسب این مراسم است و اینکه می‌دانید چقدر برای خرید  این مدل شومیز باید هزینه کنید، شومیز دلخواهتان را با چه استایلی قرار است ست کنید؟ و از چه فروشگاه‌هایی می شود این مدل شومیزها را خریداری کنید؟ در این مقاله با معرفی شومیزهای زنانه و دسته بندی آنها خرید را برای شما آسان و لذت بخش خواهیم کرد.

بانی مد1

به طور کلی شومیزهای زنانه به سه دسته شومیز زنانه رسمی، شومیز زنانه نیمه رسمی و شومیز زنانه غیر رسمی تقسیم خواهند شد.

شومیز زنانه رسمی:

هنگامی که شما به یک میهمانی رسمی، مراسم عقد و عروسی و جشن های خانوادگی دعوت شده اید قطعا نیاز دارید که یک شومیز زنانه رسمی به تن داشته باشید. این دسته شومیزها که از جنس های ریون،پولکی، لیزری، حریر، کرپ، ابریشم و گیپور و ... در بازار هستند بیشتر از دیگر شومیزها کار شده‌اند و یقه‌های اکثر آن‌ها مدل‌دار است به صورت آبشاری، پفی، پاپیونی، ایستاده و ... مدل آستین این شومیزها می‌تواند بصورت بلند تا روی مچ، آستین حلقه ایی، آستین کوتاه و یا سه ربع باشد.

شومیزهای زنانه رسمی به علت جنس پارچه و کار بیشتری که در مدل آنها انجام شده نسبت به شومیزهای نیمه رسمی و غیر رسمی قیمت بالاتری دارند و در بوتیک ها و مزون های لباس مجلسی می‌توانید راحتتر نمونه این شومیزها را بیابید. یک شومیز رسمی را بهتر است با دامن و یا شلوار پارچه‌ایی راسته و یا شلوار کتان کوتاه همراه با یک کفش پاشنه بلند بپوشید و در مراسم جذاب و زیبا به چشم آیید.

به عنوان مثال یک شومیز لیزری مشکی یقه هفت با آستین های بلند را با یک دامن فوم کوتاه کرم ست کنید و یک کفش سوزنی کرم بپوشید و با یک گوشواره مشکی کرم استایل خود را تکمیل کنید.

شومیز زنانه نیمه رسمی:

شومیز زنانه نیمه رسمی به شومیزهایی می‌گویند که نه به پرکاری و پر نقشی شومیزهای ساده است و نه به سادگی و راحتی شومیزهای اسپرت. این مدل شومیزها که در بیشتر اوقات در تولدها و در میهمانی های و دورهمی های دوستانه و یا در زیر مانتو جلو باز کاربرد دارد بیشتر از جنس حریر، کرپ و یا نخ است که در مدل‌های گوناگون در بازار به چشم می‌خورند در این مدل شومیزها ما کمتر گیپور به کار رفته، گلدوزی، مروارید و حاشیه‌کاری می‌بینیم در عوض آن خود پارچه بصورت نقش دار و یا طرح دار است.

شما می‌توانید شومیزهای نیمه رسمی را با شلوار جین و کفش پاشنه بلند و یا یک صندل فانتزی بپوشید و یا شومیز را با یک دامن و یا شلوار راسته ست کنید. به عنوان مثال یک شومیز گلدار آستین حلقه‌ایی هم با شلوار جین جذب و هم با یک دامن کلوش تک رنگ می تواند زیبا و تاثیر گذار باشد.

شومیز زنانه غیر رسمی:

شومیز زنانه غیر رسمی همانطور که از اسمش پیداست یک مدل شومیزهای ساده و راحت هستند که بیشتر در استایل‌های کژوال و اسپرت کاربرد دارند و برای میهمانی‌های رسمی و جشن‌های بزرگ استفاده نمی‌شوند. شومیزهای غیر رسمی که بیشتر از جنس نخ، پنبه و ویسکوز هستند در طرح های فانتزی و راه راه و توپ توپی و ... طرفداران بیشتری دارند این شومیزها که با شلوار جین جذب، شلوار جین مام استایل، شلوارک جین و یا دامن کوتاه جین پوشیده می‌شوند در میهمانی‌های دوستانه و دخترانه درون منزل بسیار کاربرد دارند و شما با این مدل شومیزها جوانتر و شاداب تر دیده خواهید شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید