قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ | شیب کاهشی افزایشی قیمت سکه در بازار تهران در پی نوسانات بازار طلا و ارز

کدخبر: ۳۱۹۹۷۴
اقتصادنیوز: امروز سه‌شنبه ۱۷ دی قیمت سکه امامی مانند روز قبل رشد قیمت را تجریه کرد اما قیمت نیم سکه و ربع سکه با کاهش نسبی و محدود قیمت مواجه شد
قیمت سکه امروز سه‌شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ | شیب کاهشی افزایشی قیمت سکه در بازار تهران در پی نوسانات بازار طلا و ارز

به‌گزارش اقتصادنیوز، امروز قیمت سکه امامی مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که روز قبل  تا ۵,۰۸۴,۰۰۰ (پنج میلیون و هشتاد و چهار هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۲ درصدی به ۵,۱۴۶,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و چهل و شش هزار) تومان رسید.

قیمت انواع سکه در بازار داخلی

 قیمت سکه بهار آزادی، امروز به ۵,۰۱۰,۰۰۰ (پنج میلیون و ده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۷۸ درصدی، از ۲,۵۷۹,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و هفتاد و نه هزار) تومان به ۲,۵۵۹,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و پنجاه و نه هزار) تومان رسید.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۵۹۰,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد و نود هزار) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۰.۷۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹۳۸,۰۰۰ (نهصد و سی و هشت هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا در بازار داخلی و قیمت طلای جهانی

هر اونس طلا در بازار خارجی هم ۱,۵۶۸ (یک هزار و پانصد و شصت و هشت ) دلار قیمت خورد. مثقال طلا در بازار داخلی نیز به دلیل افت قیمت طلا در بازار جهانی به قیمت دو میلیون و صد و نود و هشت هزار تومان رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار  برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل  تا ۵۰۳,۵۰۰ (پانصد و سه هزار و پانصد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ ژانویه ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۳۲ درصدی به ۵۰۱,۸۶۸ (پانصد و یک هزار و هشتصد و شصت و هشت ) تومان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید