قیمت سکه امروز پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ | نوسان محدود در بازار سکه و طلای پایتخت

کدخبر: ۳۲۰۲۵۴
اقتصادنیوز: امروز پنجشنبه ۱۹ دی ماه، قیمت سکه پس از افزایش ناگهانی در روز گذشته امروز با نوسان محدود کاهش افزایشی روبه رو شد.
قیمت سکه امروز پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ | نوسان محدود در بازار سکه و طلای پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز، امروز قیمت سکه امامی مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که روز قبل  تا ۵,۱۳۱,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و سی و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۰۹ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۸۷ درصدی به ۵,۲۲۹,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و بیست و نه هزار) تومان رسید.

سکه بهار آزادی، امروز به ۵,۰۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۷۷ درصدی، از ۲,۵۸۹,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و هشتاد و نه هزار) تومان به ۲,۵۶۹,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و شصت و نه هزار) تومان رسید.

در بازار روز قبل  ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۶۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۰.۵۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۹۵۰,۰۰۰ (نهصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا در بازار جهانی و بازار داخلی

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۲۷۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۲۲۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و بیست هزار) تومان نرخ گذاری شد. هر اونس طلا، امروز به ۱,۵۸۵ (یک هزار و پانصد و هشتاد و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۶.۷۹ درصدی داشته است.

امروز در پی افزایش بی سابقه قیمت طلا، هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل  تا ۵۰۶,۵۰۰ (پانصد و شش هزار و پانصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۰۹ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۳ درصدی به ۵۱۳,۲۰۰ (پانصد و سیزده هزار و دویست ) تومان رسید.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی

امروز پنجشنبه ۱۹ دی ماه صرافی ملی نرخ رسمی  خرید و فروش قیمت دلار و قیمت یورو  را بدون تغییر و به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا :  13,280 تومان           قیمت فروش دلار آمریکا :  133830 تومان 

قیمت خرید یورو :  14.880 تومان                      قیمت فروش یورو :  14،980 تومان 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید