نرخ ارز، دلار، سکه، طلا، یورو امروز پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ | صعود و سقوط قیمت ها در بازار طلا و ارز

کدخبر: ۳۲۰۲۵۵
اقتصادنیوز: امروز پنجشنبه ۱۹ دی بازار طلا و ارز در ادامه افزایش قیمت‌ها به‌دلیل تنش‌های ایران و امریکا، امروز هم درگیر نوسان قیمت‌ها شد. قیمت طلا در بازار داخلی به دلیل افزایش قیمت دلار دچار افزایش محسوس در ساعات اولیه بازار شد.
نرخ ارز، دلار، سکه، طلا، یورو امروز پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ | صعود و سقوط قیمت ها در بازار طلا و ارز

به گزارش اقتصادنیوز،امروز قیمت سکه امامی مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که روز قبل  تا ۵,۱۳۱,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و سی و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۰۹ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۸۷ درصدی به ۵,۲۲۹,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و بیست و نه هزار) تومان رسید.

امروز در پی افزایش بی سابقه قیمت طلا، هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل  تا ۵۰۶,۵۰۰ (پانصد و شش هزار و پانصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۰۹ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۳ درصدی به ۵۱۳,۲۰۰ (پانصد و سیزده هزار و دویست ) تومان رسید.

 

نرخ ارز در بازار آزاد

 امروز قیمت دلار در بازار تهران مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار تهران که روز قبل  تا ۱۳,۹۸۰ (سیزده هزار و نهصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۰۹ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۲۷ درصدی به ۱۴,۱۶۰ (چهارده هزار و یکصد و شصت ) تومان رسید.

امروز در بازار تهران قیمت یورو به صورت نقدی 15.750 هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته با افزایش شدید قیمت همراه بود.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی

امروز پنجشنبه ۱۹ دی صرافی ملی نرخ رسمی  خرید و فروش قیمت دلار و قیمت یورو  را بدون تغییر و به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا :  13,280 تومان           قیمت فروش دلار آمریکا :  133830 تومان 

قیمت خرید یورو :  14.880 تومان                      قیمت فروش یورو :  14،980 تومان 

قیمت انواع سکه در بازار داخلی

امروز پنجشنبه ۱۹ دی ماه، قیمت سکه پابه پای قیمت طلا روند صعودی در پیش گرفت. 

سکه بهار آزادی در بازار داخلی ۵,۰۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و پنجاه هزار) تومان قیمت خورد.

همچنین سکه امامی با افزایش ۱.۸۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۲۲۹,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و بیست و نه هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۹۵۰,۰۰۰ (نهصد و پنجاه هزار) تومان قیمت خورد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید