نرخ ارز، دلار، سکه، طلا، یورو امروز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ | نوسان افزایشی کاهشی قیمت‌ها در بازار

کدخبر: ۳۲۲۲۹۵
اقتصادنیوز: امروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه، بازار ارز و طلای تهران روز آرامی را سپری کرد و علی‌رغم نوسان محدود با کاهش اندک برخی از نرخ‌ها مواجه شد.
نرخ ارز، دلار، سکه، طلا، یورو امروز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ | نوسان افزایشی کاهشی قیمت‌ها در بازار

به‌گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در حالی روز جاری را آغاز نمود که در روز گذشته با کاهش 7 تومانی با قیمت 13.400 تومانی به کار خود پایان داده بود اما امروز قیمت دلار با 4 تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم 13.440 تومان آغاز شد. این در صورتی است که در اوج نوسانات امروز، رقم13.500 تومانی برای دلار ثبت شد و در کف سطح این نوسانات نیز رقم  13.050 تومانی برای هر دلار آمریکا مشاهد شد. در همین صرافی ملی ، نرخ خرید و فروش دلا را به ترتیب 12.900 و 13.000 تومان اعلام کرد.

همچنین  قیمت طلا ۱۸عیار در بازار تهران امروز  به ۴۹۴ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت طلا ۲۴عیار ۶۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید.

امروز  ماه، قیمت سکه پابه پای قیمت طلا روند ناپایداری در پیش گرفت. سکه بهار آزادی در بازار داخلی هم ۴,۸۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان قیمت خورد.همچنین سکه امامی با افزایش ۱.۰۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴,۸۷۰,۰۰۰ تومان معامله شد. هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۹۳۰,۰۰۰ (نهصد و سی هزار) تومان قیمت خورد. 

 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

امروز چهارشنبه ۲ بهمن صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و  یورو  را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا :  12,850 تومان           قیمت فروش دلار آمریکا :  12.950 تومان 

قیمت خرید یورو :  14.350 تومان                      قیمت فروش یورو :  14،450 تومان 

قیمت یورو امروز با کاهش ۰.۰۴ درصدی، از ۱۴,۴۵۶ (چهارده هزار و چهارصد و پنجاه و شش ) تومان به ۱۴,۴۵۰ (چهارده هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسید.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید