قیمت طلا امروز دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ | صعود قیمت گرم طلا از سطح روانی

کدخبر: ۳۲۲۹۵۷
اقتصادنیوز: امروز دوشنبه 7 بهمن ، قیمت‌ها در بازار طلا و ارز تهران روی مدار افزایشی حرکت کردند. در پی افزایش نرخ اونس طلای جهانی، در بازار داخلی مثقال طلا از مرز مقاومتی 2.2 میلیون تومانی و گرم طلا از مرز حساس 500 هزار تومانی بالاتر رفت. همچنین دلار آمریکا در بازار آزاد از حبس خارج شد و به مرز 13700 تومانی رسید.
قیمت طلا امروز دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ | صعود قیمت گرم طلا از سطح روانی

به‌گزارش اقتصادنیوز، امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۵۷۱ (یک هزار و پانصد و هفتاد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد 0.06 درصدی به 1581 دلار رسید.

 قیمت طلا  مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد و هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل  تا ۵۰۵,۴۰۰ (پانصد و پنج هزار و چهارصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۳۳ درصدی به ۵۱۱,۴۰۰ (پانصد و یازده هزار و چهارصد ) تومان رسید.

همچنین هر مثقال طلای آبشده تا مبلغ 2 میلیون و 210 هزار تومان رشد کرد.

قیمت انواع سکه در بازار داخلی

امروز دوشنبه ۷ بهمن، قیمت سکه پابه پای قیمت طلا روند صعودی در پیش گرفت. 

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) در بازار داخلی 4 میلیون و 990 هزار تومان قیمت خورد و سکه امامی با عبور از مرز روانی و حساس 5 میلیون تومانی تا مبلغ 5 میلیون و 20 هزار تومان پیشروی کرد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۹۳۰,۰۰۰ (نهصد و سی هزار) تومان قیمت خورد. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش قیمت مواجه شد و با عبور از مرز مقاومتی ۱۳۷۰۰ تومانی با مبلغ ۱۳ هزار و ۶۴۰ تومان نیز به فروش رسید. همچنین سکه طرح جدید تا میانه محدوده ۴.۹ میلیون تومانی و هر مثقال طلای آبشده تا رقم ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان پیش روی کرد.

امروز دوشنبه ۷ بهمن صرافی ملی نرخ رسمی خرید دلار و یورو را بدون تغییر و به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا :  13,150 تومان           قیمت فروش دلار آمریکا :  13.400 تومان 

قیمت خرید یورو :  14.650 تومان                      قیمت فروش یورو :  14،900 تومان 

قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد

امروز همچنین دلار آمریکا در بازار آزاد پس از چند روز از حبس در دامنه 13350 تا 13600 تومان خارج شد و بعدازظهر با مبلغ 13700 تومان به فروش رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید