قیمت طلا امروز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ | رشد چشمگیر ۱۸عیار

کدخبر: ۳۲۷۴۱۶
اقتصادنیوز: امروز یکشنبه یازدهم اسفند ماه قیمت طلا در روز تعطیل بازار جهانی روی 1585 دلار باقی ماند. اما در بازار طلای داخلی هر مثقال طلای آبشده از نرخ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا عصر به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار با نزدیک به ۲۳ هزار تومان افزایش به ۶۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت طلا امروز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ | رشد چشمگیر ۱۸عیار

به گزارش اقتصادنیوز؛ در تعطیلی آخر هفته میلادی و در شرایطی که بهای هر اونس طلای جهانی روز یکشنبه اول مارس ۲۰۲۰ حدود ۱۳۸۵ دلار بود، بازار طلای تهران در مسیر صعودی حرکت کرد و نوسان افزایشی قابل توجهی به ثبت رساند.

بازار طلا پس از افت قیمت در انتهای هفته گذشته و سقوط شدید در روز شنبه هفته جاریُ امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه شاهد رشد قیمت بود. سکه طرح جدید از محدوده ۵.۶ میلیون تومانی به سمت مرز حساس ۶ میلیون تومانی حرکت کرد اما در محدوده۵.۹ میلیون تومانی متوقف شد. مثقال طلا نیز از حدود ۲.۵ میلیون تومان به حدود ۲.۶ میلیون تومان افزایش یافت.

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار داخلی 

در بازار طلا، قیمت سکه طرح جدید با قیمت 5 میلیون و 950 هزار تومان تومان ثبت شد و سکه طرح قدیم 5 میلیون 860 هزارتومان قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 770 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با قیمت 960 هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین مثقال طلای آبشده (17 عیار) در بازار داخلی با نرخ 2 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.  قیمت طلا  عصر امروز و در لحظه تنظیم گزارش با کاهش نسبت به صبح امروز به مبلغ 600 هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

 قیمت دلار امروز برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار که روز قبل  تا ۱۴,۸۹۸ (چهارده هزار و هشتصد و نود و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۰۱ مارچ ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۹۶ درصدی به ۱۵,۰۴۳ (پانزده هزار و چهل و سه ) تومان رسید.

همچنین  قیمت یورو امروز با افزایش ۰.۸۴ درصدی، از ۱۶,۲۱۱ (شانزده هزار و دویست و یازده ) تومان به ۱۶,۳۴۹ (شانزده هزار و سیصد و چهل و نه ) تومان رسید.

قیمت خرید و فروش دلار در صرافی‌های مجاز بانکی امروز یکشنبه 11 اسفندماه در دو نوبت مجموعاً 250 تومان افزایش یافت و به شرح زیر اعلام شد:

قیمت خرید دلار آمریکا :  15050 تومان (250+)

قیمت فروش دلار آمریکا :  15150 تومان (250+)

قیمت خرید یورو :  16350 تومان (250+)

قیمت فروش یورو :  16450 تومان (250+)

 

*** این خبر با تغییر نرخ‌های بازار به روز رسانی خواهد شد **

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید