نرخ، ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز سه شنبه 26 / 1/ 99 | نوسان قیمت در بازار های مختلف

کدخبر: ۳۳۲۸۲۳
اقتصاد نیوز: امروز سه شنبه (26 فروردین) نرخ ارز در بازار تهران اعلام شد. قیمت دلار در بازار 16,050 تومان شد و قیمت یورو به ۱۷,۵۵۰ تومان رسید. قیمت طلا در بازار تهران کاهش یافت و قیمت سکه نیز به ۶,۴۹۳,۰۰۰ تومان رسید.
نرخ، ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز سه شنبه 26 / 1/ 99 | نوسان قیمت در بازار های مختلف

به گزارش اقتصاد نیوز؛ قیمت دلار در بازار تهران،  مانند روز قبل  با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار تهران که روز قبل  تا ۱۶,۱۴۰ (شانزده هزار و یکصد و چهل ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با ۱۴ آوریل ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۵۶ درصدی به ۱۶,۰۵۰ (شانزده هزار و پنجاه ) تومان رسید.

همچنین قیمت یورو در بازار تهران نسبت به روز قبل ، با ۵۰ تومان کاهش، ۱۷,۵۵۰ (هفده هزار و پانصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل  با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل  تا ۶۴۱,۱۰۰ (ششصد و چهل و یک هزار و یکصد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با ۱۴ آوریل ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۰۶ درصدی به ۶۴۰,۷۰۰ (ششصد و چهل هزار و هفتصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا 18 عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۷۷۲,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و هفتاد و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۲۲ (یک هزار و هفتصد و بیست و دو ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

 

قیمت سکه امامی امروز

امروز قیمت سکه مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که سکه امامی که روز قبل تا ۶,۵۰۳,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد و سه هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با ۱۴ آوریل ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۱۵ درصدی به ۶,۴۹۳,۰۰۰ (شش میلیون و چهارصد و نود و سه هزار) تومان رسید.

همچنین سکه بهار آزادی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۶,۲۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۳,۲۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۰.۳۱ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه امروز با افزایش ۰.۵۲ درصدی، از ۱,۸۸۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هشتاد هزار) تومان به ۱,۸۹۰,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و نود هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه گرمی

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰۰ تومان افزایش، ۹۸۰,۰۰۰ (نهصد و هشتاد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

خبرهای مربوط به نرخ ارز دلار سکه طلا یورو را اینجا بخوانید.

*** این خبر با تغییر نرخ‌های بازار به روز رسانی خواهد شد ***

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک