نرخ، ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز دوشنبه 01 / 02/ 99 | آرامش نسبی در بازار ارز و طلا

کدخبر: ۳۳۳۸۰۳
اقتصاد نیوز: نرخ ارز در معاملات امروز با نوسان همراه بود. قیمت دلار در بازار 15,630 تومان شد و قیمت یورو به ۱۶,۸۵۰ تومان رسید. قیمت طلا ۶۱۱,۳۰۰ تومان اعلام شد و قیمت سکه نیز به ۶,۲۴۰,۰۰۰ تومان رسید.
نرخ، ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز دوشنبه 01 / 02/ 99 | آرامش نسبی در بازار ارز و طلا

به گزارش اقتصاد نیوز؛ قیمت دلار  در بازار امروز تهران، مانند روز قبل  با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار امروز تهران، که روز قبل  تا 15,650 (پانزده هزار و ششصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 مصادف با 20 آوریل 2020 - با کاهش 0.12 درصدی به 15,630 (پانزده هزار و ششصد و سی ) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار تهران

همچنین قیمت یورو در بازار تهران، امروز به ۱۶,۸۵۰ (شانزده هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۹ درصدی داشته است.

 

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران

 قیمت خرید دلار آمریکا: 15,150 تومان

 قیمت فروش  دلار آمریکا: 15,250 تومان

 قیمت خرید یورو: 16,550 تومان  

 قیمت فروش  یورو: 16,650 تومان  

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

 قیمت طلا (۱۸ عیار)، امروز با افزایش ۰.۱۴ درصدی، از ۶۱۰,۴۰۰ (ششصد و ده هزار و چهارصد ) تومان به ۶۱۱,۳۰۰ (ششصد و یازده هزار و سیصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۶۸۰ (یک هزار و ششصد و هشتاد ) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۲۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۱۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۶۴۹,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و چهل و نه هزار) تومان معامله شد.

 

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی، امروز  برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که سکه امامی که روز قبل تا ۶,۲۲۵,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و بیست و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۶,۲۴۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و چهل هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی، امروز به ۶,۰۲۵,۰۰۰ (شش میلیون و بیست و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۱ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۳۴ درصدی، از ۳,۱۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان به ۳,۱۶۱,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و شصت و یک هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۸۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۸۷۲,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۰.۳ درصدی ۹۸۰,۰۰۰ (نهصد و هشتاد هزار) تومان معامله شد.

 

خبرهای مربوط به نرخ ارز دلار سکه طلا یورو را اینجا بخوانید.

*** این خبر با تغییر نرخ‌های بازار به روز رسانی خواهد شد ***

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید