قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز دوشنبه 1399/05/20 |نرخ ها کاهشی شد

کدخبر: ۳۵۴۹۵۵
اقتصادنیوز: صرافی ملی قیمت دلار و یورو را امروز دوشنبه 20 مرداد اعلام کرد که براساس آن قیمت دلار در کانال 21 هزار تومان باقی ماند.
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز دوشنبه 1399/05/20 |نرخ ها کاهشی شد

به گزارش اقتصادنیوز؛ صرافی ملی امروز در آغاز معاملات قیمت خرید و فروش دلار را 900 تومان کاهش داده بود در ادامه روز قیمت دلار را 200 تومان افزایش داد.

قیمت دلار در صرافی ملی از 21,600 تومان خرید به 20,900 تومان رسید و قیمت فروش دلار نیز از  21,700 تومان به  21,000 تومان کاهش داد.


>>>>>در همین رابطه بخوانید؛

قیمت دلار امروز دوشنبه ۹۹/۰۵/۲۰

قیمت طلا امروز دوشنبه ۹۹/۰۵/۲۰

قیمت سکه، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی امروز دوشنبه ۹۹/۰۵/۲۰

نرخ دلار، یورو، طلا و سکه امروز دوشنبه ۹۹/۰۵/۲۰

زورآزمایی در بازار دلار


همچنین قیمت یورو نیز که در ابتدای روز کاهش 1200 تومانی را تجربه کرده بود در ادامه کمی بالا رفت و در نهایت از 25,600 تومان  قیمت خرید به 24,600 تومان رسید و قیمت فروش یورو از 25,700 تومان به  24,700 تومان رسید.

1 (4)

 

پیش بینی ها از قیمت دلار بعد از وعده گشایش اقتصادی

وعده گشایش اقتصادی روحانی، این روزها بازارها را منتظر و تحت تاثیر قرار داده است.وعده ای که همزمان شدن آن با اظهارات رئیس کل بانک مرکزی سبب کاهشی شدن روند قیمت ها در بازار ارز شده است.

براساس تحلیل اقتصادنیوز، به نظر می رسد امروز نوسان دلار به سمت بالا با موانعی همراه باشد. حتی پیش‌بینی برخی معامله‌گران پیش بینی کردند که نرخ ارز امروز صبح به کانال 20 هزار تومانی سقوط کند. پیش بینی که تا این لحظه محقق شده است. البته، تحلیلگران تکنیکال نرخ ۲۱ هزار تومان را کف می‌دانند. 

با اینحال، اگر اعلام خبر گشایش اقتصادی که بنا به گفته روحانی امروز قرار است اعلام شود، نتواند انتظارات بازار را برآورده کند، می‌تواند برگشت سریع بازار هم رقم بخورد.

رابطه موازی نرخ دلار و شاخص بورس

کاهشی شدن قیمت دلار اما نگرانی ها را نیز ایجاد کرده است. برخی فعالان بازار به رابطه موازی نرخ دلار و شاخص بورس اشاره دارند  و معتقدند شاخص بورس به نزول دلار واکنش منفی نشان می‌دهد و ریزش دلار، ارزش سهام با پایه ارزی را تعدیل می‌کند.

با این وجود این رابطه دیروز در جهت معکوس پیش رفت و در روزی که دلار 2 کانال ریخت، بورس رشد قابل توجهی داشت. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که با کاهش مقطعی نرخ دلار، شاخص از این محل افتی را احساس نکند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید