خرید اینترنتی بلیط قطار، اقتصادی‌ترین راه برای سفرهای دانشجویی

کدخبر: ۲۴۱۴۴۷
اقتصادنیوز: نیمه دوم سال، فصل افزایش سفرهای داخلی به ویژه برای دانشجویانی است که در دانشگاه‌های شهرهای مختلف کشور پذیرفته شده‌اند.
خرید اینترنتی بلیط قطار، اقتصادی‌ترین راه برای سفرهای دانشجویی

دانشجویانی که برای تردد میان فاصله شهر محل اقامت و تحصیل‌شان، قطار را انتخاب می‌کنند و برای خرید بلیط به وب‌سایت علی بابا، رتبه یک فروش بلیط قطار و هواپیما مراجعه می‌کنند.

آنها از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن علی بابا برای رزرو سریع و آسان بلیط قطار اقدام و بهای آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت می‌کنند و همین سهولت در انتخاب و خرید بلیط قطار به ویژه در روزهای پایانی هفته که حجم سفرهای داخلی افزایش می‌یابد، موجب شده است که رزرو بلیط قطار با علی بابا، انتخاب اول دانشجویان باشد.

تنوع بالای قطارهای مسافربری، پرداخت آسان بهای بلیط با کارت‌های بانکی و... برخی از ویژگی‌هایی هستند که علی بابا در اختیار مسافران قرار داده است و موجب شده است که دانشجویان تمام نقاط ایران، بتوانند از قطار برای تردد استفاده کنند. البته پاییز فقط فصل افزایش سفرهای دانشجویی نیست و بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شلوغی شهرهای زیارتی، سیاحتی و... در فصول پرسفر سال، برای سفر در نیمه دوم سال برنامه‌ریزی می‌کنند.

این دسته از مسافران می‌توانند با مقایسه قیمت بلیط قطارهای مختلف در علی بابا، مانند، فدک، سفیر، رجا، مهتاب سیر جم، نورالرضا، جوپار، ریل سریع کوثر و… و همچنین انتخاب دقیق زمان حرکت قطار، بلیط خود را به راحتی رزرو و بهای ان را با کارت‌های بانکی پرداخت کنند.

علی‌بابا همچنین به مسافران این امکان را می‌دهد که بدون کوچکترین دردسری، برای انتقال خودروی شخصی خود بلیط قطار رزرو کنند. در حال حاضر، حمل خودرو با قطار در مسیرهای، تهران - اهواز، تهران - مشهد، تهران - تبریز، تبریز - مشهد، تهران - شیراز، اصفهان - بندرعباس، شیراز - مشهد، تهران - یزد، یزد - مشهد، تهران -کرمان، کرمان - زاهدان، کرمان - مشهد، تهران - بندرعباس و مشهد - بندرعباس امکان پذیر است و مسافران می‌توانند با خیال راحت، خودروی شخصی خود را با قطار به شهر مورد نظر منتقل کنند.

پس اگر قصد سفر به شهرهای مختلف کشور را دارید، همین حالا وارد وب سایت علی‌بابا شوید و از میان انبوه قطارهای مسافربری، قطار مورد نظر را انتخاب و برای خرید بلیط قطار اقدام کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید