نماینده مجلس مطرح کرد؛

هشدار درباره ورود افراد به بازار ارز و طلا

کدخبر: ۲۷۷۱۷۸
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی ضمن هشدار به مردم نسبت به ریسک بازار ارز گفت: به مردم توصیه می‌کنم وارد این بازار پرریسک نشوند.
هشدار درباره ورود افراد به بازار ارز و طلا

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از تسنیم؛ احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت ارز در بازار پس از قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی از سوی کاخ‌سفید، گفت: اقدام اخیر آمریکا درباره سپاه پاسداران تاثیر پایداری بر بازار ارز و طلا ندارد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی حضور جدی در بازار ارز دارد و جلوی سوء استفاده را می‌گیرد، افزود: تلاش بانک مرکزی استمرار ثبات اقتصادی در این شرایط است.

عضو کمیسیون اقتصادی ضمن هشدار به مردم نسبت به ریسک بازار ارز تصریح کرد: به عنوان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به مردم توصیه می‌کنم تحت تاثیر فضای روانی و جوی که برخی افراد در فضای مجازی ایجاد می‌کنند قرار نگیرند و وارد این بازار پر ریسک نشوند.

محمدی با بیان اینکه افزای اخیرقیمت دلار در روز‌های اخیر قطعاً حباب بوده و به دلیل اثرات روانی اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا است، تصریح کرد: با توجه به اینکه عوامل اقتصادی در این افزایش قیمت موثر نبوده قطعاً قیمت ارز‌های خارجی کاهش می‌یابد و به ثبات گذشته می‌رسد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس اظهار داشت: برخی از دلالان از شرایط به وجود آمده سوء استفاده می‌کنند لذا افرادی که از بازار ارز شناختی ندارند نباید به آن وارد شوند چرا که قطعاً پس از ثبات در بازار ارز متضرر خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید