پرداخت پول بدون نیاز به رمزعبور

کدخبر: ۲۹۴۱۰۶
اقتصادنیوز: شرکت ویزاکارت به تازگی اعلام کرده است که در نظر دارد امکان پرداخت‌های مالی و بانکی را برای کاربرانش بدون ورود رمز عبور فراهم کند.
پرداخت پول بدون نیاز به رمزعبور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ویزا کارت که یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه و توسعه دهنده کارت‌های اعتباری و بانکی بین‌المللی و معتبر در جهان است، به تازگی از امکان پرداخت‌های مالی و بانکی با ویزا کارت‌های بدون نیاز به ورود رمز عبور و گذرواژه در سال‌های آینده خبر داده و سخن گفته است.

از آنجایی که اخیراً شرکت‌های تکنولوژی در جهان همواره از ورود کاربران به حساب‌های کاربری خود بدون نیاز به رمز عبور سخن گفته‌اند، به نظر می‌رسد که ویزا کارت نیز به عنوان یکی از پیشگامان فعال در حوزه بانکداری الکترونیک و تکنولوژی قصد دارد با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز همچون هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سیستم احراز هویت و تشخیص چهره بیومتریک، امکان مشابهی را در سال‌های آتی برای کاربران و مشترکانش به ارمغان بیاورد.

الکس بوی مولر، مدیر بخش محصولات در شرکت ویزا کارت، به تازگی در مصاحبه و گفتگویی با گزارشگر وب سایت زد دی نت خاطرنشان کرده است که فناوری‌های نوین همچون هوش مصنوعی و احراز هویت بیومتریک قادر است تغییر و تحولات جدید و قابل توجهی را برای کاربران در فضای مجازی ایجاد کند که بدون شک آن‌ها را در حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات مالی کمک خواهد کرد.

وی همچنین برآورد کرده است که آینده روشنی پیش روی کارت‌های اعتباری بین‌المللی همچون ویزا کارت خواهد بود چراکه با استفاده از فناوری‌های جدید، کاربران بدون نیاز به یادآوری رمز عبور و گذرواژه، هر زمانی که لازم باشد، قادر خواهند بود پرداخت‌های الکترونیک و آنلاین خود را انجام دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید