سقف خرید بنزین در سوختگیری با کارت شخصی چقدر است؟

کدخبر: ۳۰۰۰۸۸
اقتصادنیوز: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از اول شهریور ماه میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌ها در کل کشور کاهش یافته است و افراد در هر بار سوختگیری می‌توانند ۳۰ لیتر سوخت دریافت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی با تاکید بر اینکه میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همان ۶۰ لیتر قبلی است، اظهار کرد: مالکان وسایل نقلیه که از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده می‌کنند تنها نصف این میزان می‌توانند سوخت دریافت کنند.

طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با هدف انضباط دادن و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مصرف بنزین به تصویب رسید و از نهم خردادماه اطلاع‌رسانی آن آغاز و مقرر شد که ابتدا این طرح در چهار کلان شهر تهران، کرج، اصفهان و تبریز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی شود. این طرح از ۲۲ مرداد ماه  از به طور رسمی آغاز شد.

البته این در شرایطی است که هنوز افرادی هستند که موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند اما  آن‌طور که شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرده است، متقاضیانی که برای صدور کارت المثنی با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام کرده‌اند مطمئن باشند کارت آن‌ها صادر و به درب منازلشان ارسال خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید