تا ۷۰ روز دیگر تمام می شود

نصب کامل اسکلت فلزی پروژه دامون ساحلی ۲

کدخبر: ۳۰۰۸۵۳
اقتصادنیوز: مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به همراه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت هفته دولت از پروژه های احیا شده کیش بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد نیوز، مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دربازدید از پروژه دامون ساحلی ۲ برجی مسکونی در منطقه دامون جزیره کیش که بخاطر نبود منابع ساخت آن یک سال وقفه افتاده بود ، گفت: تحول بزرگ در جهت برداشتن موانع و فعال شدن دیگر پروژه های غیر فعال ادامه خواهد داشت.

در این برنامه که معاونین سازمان و مسئولین محلی نیز حضور داشتند، ضمن افتتاح چند پروژه از چندین پروژه غیر فعال و تعطیل شده که در راستای حمایت و مساعدت مدیران سازمان و همراهی سرمایه گذاران احیا و فعال شده بود بازدید کردند.

مرتضی بانک گفت: فعال شدن و عملیات کم نظیر برای پروژه ای چون دامون ساحلی ٢ که پس از یک سال تعطیلی توانسته طَی ٩٠ روز، پروژه را از سقف ١٢ به سقف ١٨ برساند جای بسی خرسندی و شگفتی است و مسئولیت ما را سنگین تَر نمود تا از فعالیین واقعی حمایت ها را بیش از پیش انجام دهیم.

بانک افزود: این اقدامات در جهت فعال کردن مجدد پروژه های راکد و تعطیل با از ایجاد کارگروه های مختلف با هدف برطرف نمودن موانع و مشکلات حاصل شده و به عین شاهدیم که رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت حمایت از رونق تولید در این پروژه ها و این جزیره زیبا به عینه اثبات و اجرایی شده است .

وی ادامه داد: تاکید داریم که همین روند و تسریع و تسهیل شرایط ها و برداشتن موانع از پیش پای سرمایه گزاران ادامه داشته باشد تا شاهد فعال شدن سایر پروژه ها در آینده نزدیک باشیم. 

وی افزود: خوشبختانه تیم مدیریتی منطقه آزاد کیش بسیار منسجم و هماهنگ عمل میکنند و این در پیش برد اهداف و تسریع اقدامات بسیار موثر بوده و از این انسجام موجود و تلاش بی وقفه همکاران بسیار سپاسگزارم.

در ادامه هیراد غفوری مدیر عامل پروژه دامون ساحلی ٢ گفت : این پروژه به عنوان یک پروژه مشارکتی بین شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش آغاز به فعالیت کرده و به دلیل مشکلات مالی بوجود آمده در اوایل سال ۹۷ متوقف شد که به لطف و حمایت سازمان و معاونت اقتصادی و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش امروز این پروژه بعنوان اولین الگو و موفق ترین پروژه ساختمانی شناخته میشود.

 وی درباره منحصر بفرد بودن این پروژه یادآور شد: این پروژه اولین پروژه ای است که منابع مالی آن از سوی خریداران واحد ها تامین گردیده و اکنون بصورت هیات امنایی مدیریت و اداره میشود و همچنین اولین پروژه در جزیره کیش است که تمام واحد ها دارای کد رهگیری میباشد و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری نیز اعلام کد رهگیری به واحدها را اقدامی برای تثبیت حقوق پیش خریدکنندگان عنوان کرده است.

غفوری در پایان ابراز امیدواری کرد : به حتم یقین تا ٧٠ روز آینده نصب کامل اسکلت فلزی پروژه را تا طبقه ٢٣ به اتمام می رسانیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید