قیمت خودرو امروز 1398/07/03 | کاهش 1 میلیونی قیمت برخی خودروها +جدول

کدخبر: ۳۰۴۷۷۶
اقتصادنیوز: بر اساس معاملات انجام شده امروز در بازار آزاد خودرو قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با کاهش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.
قیمت خودرو امروز 1398/07/03 | کاهش 1 میلیونی قیمت برخی خودروها +جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس معاملات انجام شده امروز (۳ مهر ۹۸) قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز باکاهش یک میلیونی همراه است و فقط ۲ خودرو با افزایش  متوسط ۲۰۰ هزار تومانی خریدو فروش شدند.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، پژو جی ال ایکس و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ترتیب به قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۷۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند، همچنین رانا ال ایکس با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۷۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

تندر پلاس اتوماتیک ۱۵۶ میلیون تومان، سراتو ۲۸۳ میلیون تومان، دنا ۱۰۳ میلیون تومان و رنو ساندرو اتوماتیک ۱۶۴ میلیون تومان معامله شدند که این اعدد بیانگر کاهش متوسط یک میلیون تومانی در هر ۴ خودرو است. دنا پلاس توربو با کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۱۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک و رنو تندر پلاس دنده‌ای با کاهش ۲ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت ۱۵۴ میلیون تومان و ۱۲۶ میلیون تومان در بازار آزاد معامله شدند.

سمند ال ایکس ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۱۱ معادل ۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱، ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ معادل ۴۴ میلیون تومان، و رنو تندر ۹۰ معادل ۱۱۸ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به دیروز معامله شدند.

تیبا ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ساینا ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند که این عدد بیانگر افزایش ۲۰۰ هزار تومانی در هر ۲ خودرو است.

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۳ مهر ۹۸ + جدول

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید