قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۹۸/۰۷/۱۳ | نرخ دلار و یورو ثابت ماند

کدخبر: ۳۰۶۱۵۴
اقتصادنیوز؛ امروز شنبه ۱۳ مهر، نرخ دلار و یورو نسبت به آخرین روز معاملات ثابت ماند. به این ترتیب نرخ هر اسکناس دلار آمریکا برای فروش ۱۱۴۵۰ و برای خرید ۱۱۳۵۰تومان است. همچنین هر اونس طلا با کاهش ۰.۲۲ درصدی نسبت به روز قبل مواجه شد.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۹۸/۰۷/۱۳ | نرخ دلار و یورو ثابت ماند

به‌گزارش اقتصادنیوز، امروز شنبه 13 مهر بازار طلا و ارز با روند افزایش قیمت مواجه شد. در طرف دیگر صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار و یورو را بدون تغییر و به‌ترتیب  11.450 هزار تومان و 12.650 هزار تومان قیمت گذاشت.

امروز هر اونس طلا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل  تا ۱,۵۰۸ (یک هزار و پانصد و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۲۲ درصدی به ۱,۵۰۵ (یک هزار و پانصد و پنج ) دلار رسید.

بیشتر بخوانید: قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۳ مهر چقدر است ؟​

همچنین دلار در بازار تهران با کاهش ۰.۲۵ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۱,۵۵۰ (یازده هزار و پانصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

امروز شنبه ۱۳ مهر صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را با بدون تغییر قیمت و به شرح زیر اعلام کرد:

 قیمت خرید دلار آمریکا: 11,350 تومان(0)             قیمت فروش  دلار آمریکا: 11,450 تومان (0)

 قیمت خرید یورو: 12.550 تومان(0)                      قیمت فروش  یورو: 12,650 تومان(0)  

آخرین قیمت طلا و سکه

در روزی که قیمت دلار صعودی بود، سکه نیز پا در راه افزایشی گذاشت و  سکه طرح جدید با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت به بهای 4 میلیون و 25 هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: قیمت طلای ۱۸ عیار، طلای آبشده و اونس جهانی | شنبه ۹۸/۰۷/۱۳

امروز شنبه ۱۳ مهر همچنین  سکه طرح قدیم  4 میلیون تومان قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 25 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 250 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با قیمت 830 هزار تومان به فروش رسید.

از سوی دیگر بهای اونس طلای جهانی به همسایگی مرز ۱۵۰۰ دلاری بازگشت و در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده به قیمت یک میلیون و 775 هزار تومان رسید که معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 410 هزار تومان است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید