ورود مشتری با کد کاربری اختصاصی به سایت فروش ایران خودرو

کدخبر: ۳۱۷۹۵۷
اقتصادنیوز: با هدف رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و نیز تسهیل فرآیند ثبت‌نام خودرو، به هر مشتری کد کاربری و رمز عبور اختصاصی تعلق می‌گیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایکوپرس، باتوجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب تر برای ثبت نام، گروه صنعتی ایران خودرو به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمز عبور و اضافه کردن آن به فرآیند ثبت نام اینترنتی اقدام کرد. 

با افزوده شدن این مرحله به فرآیند ثبت نام، امکان سوءاستفاده برخی افراد در به کار بردن مشخصات شخصی و کد ملی دیگران در ثبت نام خودرو محدود و مشتریان واقعی فرصت‌های بیشتری برای ثبت نام خواهد داشت. 

بر مبنای این گزارش، متقاضیان محصولات ایران خودرو از این پس می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir با دریافت کد کاربری و رمز عبور اختصاصی نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. کد کاربری برای مراجعات بعدی مشتریان نیز فعال و معتبر خواهد بود. 

یادآوری می شود، از این پس ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ثبت نام خودرو مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور است. 

فرآیند دریافت کلمه و رمز عبور در حال حاضر در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است و مشتریان می توانند با ورود به سایت فوق،مراحل ثبت نام را انجام دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید