رکوردزنی جدید طلا در سال ۲۰۲۰

کدخبر: ۳۳۳۲۵۶
اقتصادنیوز: بهای طلا اخیرا به رکورد تازه ای در سال ۲۰۲۰ دست یافته و در کمتر از چهار هفته،‌ افزایشی بیش از ۲۰ درصد را ثبت کرده است.
رکوردزنی جدید طلا در سال ۲۰۲۰

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از سایت طلا؛ تحلیل فنی قیمت طلا نشان می دهد که بازگشت به عقب از سطح مقاومت ۱۷۰۰ دلار یک الگوی صعودی بزرگ را ایجاد کرده است.

روند قیمت میان‌مدت طلا

با افزایش گرایش معامله گران و سرمایه گذاران به سمت فلز زرد،‌ طلا به نقطه اوج تازه ای در سال ۲۰۲۰ رسیده است. چاپ پول توسط بانک مرکزی و خاموش شدن چراغ پروژه های معدنکاری در سراسر جهان طوفانی مناسب برای پرواز قیمت طلا ایجاد کرده است.

تحلیل فنی همچنین نشان می دهد که گاوها می توانند بهای طلا را تمام مدت بالاتر از سطح ۱۹۰۰ دلار نگه دارند. حمایت تکنیکال اصلی از میان مدت، در سطوح ۱۷۲۰ و ۱۶۸۰ دلار یافت شده است.

روند قیمت کوتاه‌مدت طلا

تجزیه و تحلیل های فنی فلز زرد حاکی از آن است که بهای آن در کوتاه مدت قویا صعودی بوده و معاملات آن به قیمتی بالاتر از ۱۶۴۰ دلار انجام می گیرد. چارچوب های زمانی کمتر نیز نشانگر آن است که صعود بالاتر از سطح ۱۷۰۰ دلار در هر اونس شکل دهنده الگوی سر و شانه معکوس ـ الگویی صعودی که نشان دهنده بازگشت روند نزولی است ـ می باشد.

با توجه به اندازه الگوی نزولی، طلا می تواند به سطح مقاومت ۲۰۰۰ دلاری صعود کند.

نهایتا اینکه، طبق تحلیل فنی نمودارهای طلا، بهبود قیمتی اخیر با رقمی بالاتر از ۱۷۰۰ دلار در هر اونس، شکل دهنده یک الگوی معکوس صعودی بزرگ می باشد. سطح ۲۰۰۰ دلار به عنوان هدف کلی این الگوی صعودی مشاهده می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید