شروع کم هیجان بورس/ صف‌های خرید برای خودرویی‌ها

کدخبر: ۳۴۲۷۲۳
اقتصادنیوز:در معاملات بورس امروز، «خودرو» با صف خرید بالای 500 میلیون سهمی و «خساپا» ‌با صف خرید بالای 1.1 میلیارد سهمی روبه رو است.
شروع کم هیجان بورس/ صف‌های خرید برای خودرویی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای بورس، امروز معاملات بورس و فرابورس با هیجان کمتری نسبت به روز قبل آغاز شد. اگر چه در ابتدا بازار هیجانی شروع کرد اما در ادامه شاخص از قله یک میلیون و 200 هزار واحدی فاصله گرفت. «وغدیر» (دامنه نوسان منفی) و «شستا» همچون روز قبل با صحنه زورآزمایی خریداران و فروشندگان دنبال شد.

 نمادهای مربوط به کامودیتی‌ها اگر چه با پیشتازی «فملی» همراه بود اما از این قافله «فولاد» جاماند. در «شتران» که از 19 خرداد بازگشایی شد، خریداران با ثبت سفارش‌های جدید صف خرید را طولانی‌تر کردند. در «شپنا» نیز اگر چه حضور قوی خریداران پررنگ می‌نمایاند اما فروشندگان هم با همان قیمت خریداران ثبت سفارش کردند. 4 پالایشی دیگر اما با دامنه نوسان منفی دنبال می‌شوند. به نظر می‌رسد تا پایان بازار ممکن است دو نماد دیگر هم تحت تاثیر فشار فروشندگان قرار گیرند.

 سه نماد بانکی «وبملت»، «وسینا» و «وکار» سه نماد بانکی بودند که با دامنه نوسان منفی دنبال شدند. در این میان اما موج مثبت در نمادهای بانکی همچنان پابرجاست. 

 برای خودرویی ها هم در غیاب «خگستر» که نمادش متوقف است، «خودرو» با صف خرید بالای 500 میلیون سهمی و «خساپا» ‌با صف خرید بالای 1.1 میلیارد سهمی روبه رو است. «خپارس» همسو با فشار خریداران «خودرو» و «خساپا» با دامنه نوسان مثبت دنبال شد اما «خبهمن» در ادامه دادوستدها مسیر مخالف را دنبال کرد. در میان نمادهای قطعه ساز «خشرق» با حضور قوی خریداران روز خود را آغاز کرد اما خریداران در سایر نمادهای قطعه‌ساز کاری از پیش نبردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید