پیش‌بینی بازار بورس در آخرین روز بهار/ واکنش بورس به خبر قطعنامه شورای حکام علیه ایران چه خواهد بود؟

کدخبر: ۳۴۳۸۵۱
اقتصادنیوز: سهامداران آخرین روز بهار امسال را همچنان با خوش‌بینی به آینده با استراتژی اخذ موقعیت های خرید آغاز کردند. این هفته هم هیجان در بازار پُررنگ است اما به نظر این بار سهامداران با اندکی احتیاط گام بر می دارند.
پیش‌بینی بازار بورس در آخرین روز بهار/ واکنش بورس به خبر قطعنامه شورای حکام علیه ایران چه خواهد بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای بورس، سهامداران آخرین روز بهار امسال را همچنان با خوش‌بینی به آینده با استراتژی اخذ موقعیت های خرید آغاز کردند. همچون شنبه های قبلی، این هفته هم هیجان در بازار پُررنگ است اما به نظر این بار سهامداران با اندکی احتیاط گام بر می دارند. بازارهای جهانی هم البته به کمک سهام کامودیتی محور آمده است.

موج آزادسازی و اصلاح قیمتی در بسیاری از صنایع خود را در تداوم و استمرار صعود در نمادهای مختلف در بازار سهام نشان داده است. اگر چه برای برخی از این صنایع همچون لاستیکی ها به صورت علی الحساب یا دارویی ها این افزایش تایید شده اما برای برخی از صنایع همچون سیمانی ها این وضعیت با انتظار روبه رو است.

مهمترین رویدادی که در این چند روز در میان گروه های بورسی و البته سهامداران دست به دست چرخید، خبر مربوط به قطعنامه شورای حکام علیه ایران بود که البته جریان کلی بازار فعلا نسبت به آن بی‌توجه بوده است. به نظر میرسد رفتار بازار بیشتر تمایل دارد با سوارشدن بر موج اصلاح قیمت ها و بحث تجدید ارزیابی برای توجیه حرکت خود موتور رشد را روشن نگه دارد.

جریان پول حاکم در سهام با وجود تحرکات نقدینگی در سایر بازارها همچون مسکن، ارز و طلا ناشی از نرخ سود واقعی منفی سپرده های بانکی همچنان قوی ظاهر شده و به نظر تعیین کننده نیز خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید