کاهش 20 درصدی فعالیت‌های تجاری «زیمنس»

کدخبر: ۳۴۷۲۵۴
اقتصادنیوز: شرکت «زیمنس» آلمان، بزرگترین شرکت تولیدی صنعتی اروپا، به علت شیوع کرونا با کاهش 20 درصد حجم قراردادهای تجاری در سه ماه منتهی به ماه ژوئن مواجه شده است.
کاهش 20 درصدی فعالیت‌های تجاری «زیمنس»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مدیر ارشد مالی شرکت زیمنس آلمان گفت حجم قراردادهای تجاری این شرکت مهندسی در سه ماه منتهی به ماه ژوئن تا 20 درصد کاهش یافته است و فعالیت‌های این شرکت در سال 2021 زیر سطح سال 2019 باقی خواهد ماند.

به گزارش رویترز، رالف توماس گفت سه ماهه سوم مالی این شرکت که از آوریل تا ماه ژوئن محاسبه می‌شود، به علت بحران ویروس کرونا، «چالش بزرگی برای ما خواهد بود همانطور که برای اکثر مشارکت‌کنندگان دیگر بازار نیز همینگونه است.»

توماس اضافه کرد: «با این حال، این افت بی پاپان نخواهد بود...حجم تجارت فعالیت‌های کوتاه مدت احتمالا بین 10 تا 20 درصد در این دوره کاهش یافته است.»

این مقام شرکت زیمنس در ماه می پس از پیش بینی فروش متوسط پیش از شیوع کرونا، گفته بود که انتظار دارد درآمدهای این شرکت در سال مالی منتهی به سپتامبر 5 درصد کاهش یابد.

وی احتمال اقداماتی برای کاهش ظرفیت در برخی از مناطق تجاری را رد نکرد اما نامی از آنها نبرد.

وی توضیح داد فعالیت این شرکت در سال 2021 در تمامی مشاغل و مناطق به سطح سال 2019 نخواهد رسید اما این شرکت مزیت‌های رقابتی در برخی مناطق نسبت به رقبای خود دارد که از ارائه جزئیات در این باره خودداری کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید