بروز حادثه برای یکی از کارگزاری‌های بزرگ کشور

کدخبر: ۳۴۹۶۰۵
اقتصادنیوز: رئیس فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت بورس درباره مشکل به وجود آمده برای یکی از کارگزاری گفت: برای یکی از کارگزاری‌ها مشکل خاصی افتاد و زیرساخت‌های ذخیره سازی‌شان دچار مشکلاتی شد. این کارگزاری زیر ساخت مناسبی را فراهم کرده بود اما بر اثر یک حادثه هم دستگاه اصلی و هم دستگاه بک آپ‌شان از کار افتاد البته باید این مشکل رفع شود.
بروز حادثه برای یکی از کارگزاری‌های بزرگ کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علیرضا ماهیار ادامه داد: زیر ساخت‌ها در حال رشد است قابل توجه است که در اردیبهشت و خرداد جمعاً بیش از ۴ میلیون ثبت نام وجود داشته است اما برنامه ریزی ها برای ثبت نام‌های بسیار کمتر از این بوده است. در هر حال بخش زیادی از این مشکلات سهم کارگزاری‌ها بوده و می‌طلبد متناسب به آن زیر ساخت رشد کند.

ماهیار درباره ارتقا هسته معاملات بورس نیز گفت: ارتقا هسته در حیطه وظایف شرکت مدیریت فناوری بورس است اما در حوزه پس از معاملات خوشبختانه سامانه‌ای بومی در حال تست است و درصدد هستیم به وسیله چند صندوق سرمایه گذاری تست گرم داشته باشیم و به زودی شامل بهره برداری از اولین سامانه بومی پس از معاملات خواهیم بود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید